پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پورشه کاین کوپه 2019

پورشه کاین کوپه ساخته خواهد شد

در ماه سپتامبر بود که شایعاتی مبنی بر ساخته شدن نمونه کوپه از پورش کاین منتشر شد. این طور به نظر می رسد که پورشه قصد دارد برای رقابت با خودروی x6 ب ام و, نمونه ای کوپه و اسپرت تر از پورشه کاین 4 در تولید کند. اکنون خبر ساخت نمونه کوپه به طور […]

ارشیا
سه شنبه - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

در ماه سپتامبر بود که شایعاتی مبنی بر ساخته شدن نمونه کوپه از پورش کاین منتشر شد. این طور به نظر می رسد که پورشه قصد دارد برای رقابت با خودروی x6 ب ام و, نمونه ای کوپه و اسپرت تر از پورشه کاین 4 در تولید کند. اکنون خبر ساخت نمونه کوپه به طور رسمی تایید شده است.

به گفته سایت Autocar , رئیس کمپانی پورشه یعنی Oliver Blume برای ساخت نمونه کوپه از کاین چراغ سبز نشان داده است و این خودرو تا اواسط سال 2019 وارد بازار خواهد شد. پورشه قصد دارد برای رقابت با خودروهایی همچون: ب ام و , X6 مرسدس بنز GLE کوپه و آئودی Q8 , نمونه ای کوپه از پورش کاین بسازد.

پورشه کاین کوپه 2019

پلت فرم این نمونه جدید همانند نسخه 4 در کاین خواهد بود با این تفاوت که قسمت های از جلوپنجره, چراغ های عقب و سقف خودرو ظاهر اسپرت تری به خود می گیرند تا چیزی شبیه به پورشه پانامرا شوند. این خودرو در شهر لایپزیگ آلمان ساخته می شود. بنابر اطلاعات بدست آمده برای مدل پایه ای کاین کوپه, موتور 2.9 لیتری 6 سیلندر در نظر گرفته شده است, در حالی که مدل S از یک موتور 4 لیتری 8 سیلندر توربو با 550 اسب بخار قدرت بهره خواهد برد. پس از معرفی نمونه هیبریدی از کاین توسط پورشه, اکنون این کمپانی هدف گسترش خط تولید کاین را در سر دارد تا بتواند با معرفی نمونه کوپه موفقیت های جدیدی در بازار جهانی کسب کند. قیمت پایه ای مدل 2019 پورشه کاین از 65,700 دلار آغاز می شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

فرزند قد بلند پورشه پوست انداخت/ آشنایی با نسل جدید پورشه کاین

ممنوعیت فروش پورشه کاین در سوئیس

تایکان خودرو تمام برقی پورشه در راه است

28 پورشه قاچاق به کشور مبدا باز می گردند

تاپ کار ، پورشه کاین را طلایی می کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی