پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جام رمضان-فوتسال مدیران خودرو

فینال مسابقات فوتسال باشگاه مشتریان مدیران خودرو برگزار شد

شب گذشته  22 خرداد ماه 97 مسابقات نهایی فوتسال باشگاه مشتریان مدیران خودرو بعد از 4 روز رقابت برگزار شد. به گزارش خبرنگار جوان خودرو مسابقات نهایی فوتسال مدیران خودرو بعد از 4 روز برگزاری، شب گذشته در حضور آقای شو (قائم مقام مدیرعامل مدیران خودرو)، جمعی از پرسنل شرکت و خبرنگاران برگزار شد. ابتدا […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

شب گذشته  22 خرداد ماه 97 مسابقات نهایی فوتسال باشگاه مشتریان مدیران خودرو بعد از 4 روز رقابت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان خودرو

مسابقات نهایی فوتسال مدیران خودرو بعد از 4 روز برگزاری، شب گذشته در حضور آقای شو (قائم مقام مدیرعامل مدیران خودرو)، جمعی از پرسنل شرکت و خبرنگاران برگزار شد.

ابتدا 160 نفر از دارندگان محصولات مدیران خودرو برای شرکت در این رقابت ها ثبت نام کردند. این افراد در قالب 16 تیم به رقابت پرداختند. این رقابت ها 4 روز زمان برد و در نهایت 4تیم به مسابقات نهایی راه یافتند و شب گذشته تیم اول، دوم و سوم مشخص شدند.

این نخستین باری بود که یک شرکت خودرویی برای خریدارانش جام رمضان فوتبالی ترتیب داد. باشگاه هواداران مدیران خودرو از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده و عملکرد قابل توجهی در این چند سال داشته است.

جایزه تیم اول یک ست اورجینال لباس تیم ملی فوتبال + هدفون بلوتوث، تیم دوم یک ست اورجینال لباس تیم ملی فوتبال + یک توپ فوتبال و تیم سوم یک ست اورجینال لباس تیم ملی فوتبال بود.

همچنین آخر هفته جاری، سفر روسیه 9 نفری که چندی پیش در قرعه کشی ام وی ام 315 انتخاب شده بودند، آغاز می شود. این افراد بازی روز جمعه ایران-مراکش را در مسابقات جام جهانی روسیه از نزدیک می بینند و یک سفر گردشگری به موسکو خواهند داشت.

 

اولین دوره مسابقات فوتسال مشتریان باشگاه مدیران خودرو آغاز شد

پیش فروش اعتباری آریزو 5 توربوشارژ (خرداد 97)

پیش فروش اعتباری تیگو 5 جدید (خرداد 97)

فروش نقدی و اقساطی MVM 315 Sport (خرداد 97)

فروش نقدی و اقساطی MVM X33S (خرداد 97)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی