پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تونل توحید-ورود موتورسیکلت به تونل

ممنوعیت ورود موتورسیکلت ها به تونل های تهران

این طور که پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرده، ورود موتورسیکلت ها به تونل های شهر تهران ممنوع است. این در حالی است که در تونل های معروف تهران مثل تونل رسالت، توحید و نیایش، موتورسیکلت ها از مسیر ویژه خودروهای امداد با سرعت عبور می کنند و علاوه بر ایجاد آلودگی صوتی […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

این طور که پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرده، ورود موتورسیکلت ها به تونل های شهر تهران ممنوع است. این در حالی است که در تونل های معروف تهران مثل تونل رسالت، توحید و نیایش، موتورسیکلت ها از مسیر ویژه خودروهای امداد با سرعت عبور می کنند و علاوه بر ایجاد آلودگی صوتی فراوان، به دلیل فشار باد داخل تونل ها، بیش از خیابان های عادی خطر آفرینی و ایجاد تصادف می کنند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرده، ورود موتورسیکلت به تونل‌های سطح شهر تهران ممنوع است.

بر اساس این گزارش پلیس راهور تهران بزرگ از ورود موتورسیکلت ها به تونل های شهر تهران جلوگیری خواهد کرد لذا عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در ورودی‌های این تونل حضور دارند و از ورود موتورسیکلت به داخل تونل جلوگیری می‌کنند. البته باید دید این طرح تا چه زمانی با جدیت اجرا می شود. چرا که ورود موتورسیکلت ها به پیاده رو ها و خطوط ویژه همچنان دردسر آفرین است و علی رغم قانون گذاری پلیس و در نظر گرفتن جریمه برای این رفتارها، همچنان شاهد این تخلفات هستیم.

پلیس راهنمایی و رانندگی به راکبین موتورسیکلت توصیه می‌کند ضمن همکاری با عوامل این پلیس، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایند و در حین رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کنند.

در مدت اخیر دوربین های کنترلی مثل دوربین های چراغ های راهنمایی، پلاک موتورسیکلت ها را نیز ثبت می کنند، اما اکثر موتورسیکلت ها با پوشاندن پلاک خود از اعمال قانون فرار می کنند. با توجه به خطر آفرینی موتورسیکلت ها در خیابان ها و حجم بالای تصادفات این وسایل نقلیه موتوری، از پلیس راهور انتظار نظارت بیشتر و اعمال قانون سخت تر  برای آن ها می رود.

ساعت اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد به حالت عادی درآمد

همه‌چیز درباره سامانه سپهتن / پایش هوشمند ناوگان حمل و نقل جاده ای با سپهتن

ماجرای زخم زدن به خود و تیغ زدن به دیگران!/ راه مقابله با تصادف ساختگی چیست؟

جریمه 50 هزار تومانی برای تغییر در میزان و رنگ نور چراغ خودرو

تردد غیر مجاز در خطوط ویژه ۳۰ درصد کاهش یافت

تجاوز از سرعت غیرمجاز پرچمدار تخلفات رانندگی/ افزایش 33 درصدی برخورد با تخلفات حادثه ساز

جریمه 100 هزار تومانی و نمره منفی برای صحبت با تلفن همراه حین رانندگی

مراحل استعلام خلافی خودرو به صورت اینترنتی

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی