پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو 7

قیمت جدید چری تیگو 7 اعلام شد

نوسانات جدید نرخ ارز بر روی محصولات چینی بازار ایران نیز تاثیر گذاشته است که چری تیگو 7 هم از این قضیه مستثنی نبوده و با افزایش قیمت توسط مدیران خودرو همراه شده است. براساس بخشنامه جدید شرکت مدیران خودرو، قیمت چری تیگو7 به شرح جدول ذیل تغییر یافته است. قیمت جدید چری تیگو 7 […]

امیر
یکشنبه - ۳ تیر ۱۳۹۷

نوسانات جدید نرخ ارز بر روی محصولات چینی بازار ایران نیز تاثیر گذاشته است که چری تیگو 7 هم از این قضیه مستثنی نبوده و با افزایش قیمت توسط مدیران خودرو همراه شده است.

براساس بخشنامه جدید شرکت مدیران خودرو، قیمت چری تیگو7 به شرح جدول ذیل تغییر یافته است.

قیمت جدید چری تیگو 7 :

قیمت چری تیگو 7مشخصات فنی تیگو 7 :

Tiggo 7 در بازار چین با دو پیشرانه‌ عرضه می ‌شود؛ یکی 4 سیلندر 1.5 لیتری با قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 205 نیوتن متر و دیگری 4 سیلندر تنفس طبیعی با حجم 2 لیتر، قدرت 120 اسب بخار و گشتاور 180 نیوتن متر، اما در بازار ایران تنها نسخه قدرتمندتر با گیربکس دوبل کلاچ و امکانات رفاهی کامل به بازار راه یافته است.

امکانات تیگو 7 :

از جمله تجهیزات چری تیگو7 می ‌توان به رینگ ‌های آلیاژی، چراغ ‌های اتوماتیک، آینه ‌های برقی، سانروف پانوراما، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، حالات رانندگی مختلف، سیستم صوتی با پورت USB و 6 بلندگو، صفحه نمایش 9 اینچ لمسی با GPS و بلوتوث، کامپیوتر سفری 4.8 اینچی، دی ‌وی‌ دی پلیر، ایربگ ‌های جلو و جانبی، دوربین دید 360 درجه، تهویه اتوماتیک دو منطقه‌ ای و … اشاره کرد.

بروزرسانی:

حباب قیمت خودرو در حال ترکیدن است/ متقاضیان خرید خودرو عجله نکنند

لیفان X50 و X60 روی نردبان افزایش قیمت + جدول تغییرات قیمت

اطلاعات بیشتر درباره چری تیگو 7

افزایش قیمت چند میلیونی محصولات چری

تیگو 7 ساختار شکن، جایگزینی مناسب برای کره ای های گران قیمت

تست فنی چری تیگو 7 در جاده های ایران (گزارش)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی