پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کادیلاک

جدايي کادیلاک از جنرال موتورز

مدیرعامل کادیلاک، یوهان د نایسن  اعلام کرد که کادیلاک طي  چند سال آینده به‌عنوان یک واحد مجزاي تجاري از جنرال موتورز فعالیت خواهد کرد و نتایج مالی خود را به‌تنهایی گزارش خواهد نمود. د نایسن،  در کنفرانسی در نیویورک به تحلیلگران گفت: تا سال 2017، کادیلاک درجه‌ی بسیار بالاتری از استقلال و خودکفایی را خواهد […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

مدیرعامل کادیلاک، یوهان د نایسن  اعلام کرد که کادیلاک طي  چند سال آینده به‌عنوان یک واحد مجزاي تجاري از جنرال موتورز فعالیت خواهد کرد و نتایج مالی خود را به‌تنهایی گزارش خواهد نمود.

د نایسن،  در کنفرانسی در نیویورک به تحلیلگران گفت:

تا سال 2017، کادیلاک درجه‌ی بسیار بالاتری از استقلال و خودکفایی را خواهد داشت که به آن اجازه داده مي شود ،خود اظهارت سود و زیانش را در برگیرد.

در سخنرانی دیگری آقای د نایسن گفت: در حال حاضر شما باید ضمانت مرا بپذیرید که در این حالت سود به‌دست آمده به مقدار قابل‌ملاحظه‌ای بیشتر از سود کلی در جنرال موتورز خواهد بود. از یک سال پیش، آقای د نایسن تأکید بسیاری بر استقلال کادیلاک از شرکت مادر داشته است.

کادیلاک

آقای د نایسن می‌گوید یکی از مهم‌ترین فعاليت هاي کادیلاک جداسازی شبکه بازاریابی و فروش از جنرال موتورز است. برای مثال، کادیلاک در حال بررسی طرحی برای فروشنده‌هايش است که به‌جای “فروش زیاد” بیشتر روی “برند سازی” کار کنند.

او همچنین می‌گوید: اگر شما تصویر برند را تقویت نکنید، باید پاداش کمتری داشته باشید.

او به هدف‌گذاری قبلی خود که فروش 500,000 دستگاه کادیلاک تا قبل از سال 2020 اشاره کرد که برابر حدود 5 درصد فروش خودروهای لوکس بازار است.

به عقیده آقای د نایسن کادیلاک با دو مشکل اساسي روبه رو است: مشکل تصویر برند و سبد محصولات بسیار محدود.وی تصریح کرد که کادیلاک برای سبدی عظیمی از محصولات برنامه‌ریزی می‌کند که شامل چندین کراس آور جدید است. او می‌گوید: ما در مرحله سرمایه‌گذاری و آماده شدن برای آینده هستیم.کادیلاک تمام تلاش خود را مي کند تا به‌وسیله‌ی بازاریابی برند به‌عنوان یک برند لوکس امروزی، جوانان را به‌سوی خود جذب کند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی