پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موپار فیات 500X

آرايش فیات 500X با تجهیزات موپار

موپار برای فیات 500X مجموعه‌ای از تجهیزات و آپشن‌های سفارشی و خاصي را در دسترس قرار داده است. برند رسمی FCA برای لوازم جانبی، بیش از ۱۰۰ نمونه تجهیزات ظاهری خاص برای 500X کراس اور طراحی کرده که دامنه وسیعی از انتخاب‌ها را برای مشتری ایجاد می‌کنند. موپار حتی یک سری چرخ‌های منحصر به فرد […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

موپار برای فیات 500X مجموعه‌ای از تجهیزات و آپشن‌های سفارشی و خاصي را در دسترس قرار داده است. برند رسمی FCA برای لوازم جانبی، بیش از ۱۰۰ نمونه تجهیزات ظاهری خاص برای 500X کراس اور طراحی کرده که دامنه وسیعی از انتخاب‌ها را برای مشتری ایجاد می‌کنند.

موپار حتی یک سری چرخ‌های منحصر به فرد ۱۸ اینچی ارائه کرده که در طیف‌های رنگی مختلف مانند نقره‌ای تراشکاری همراه با جزئیات سفید، قرمز با جزئیات مشکی و یا تماماً مشکی می‌توان از آنها استفاده کرد. قیمت یک ست چهار تایی از این چرخ‌ها از ۸۱۶ پوند شروع می‌شود. قاب آینه‌های بغل در رنگ‌های مختلف، براساس پایین درها در ۵ طرح متفاوت و یک سری نوارهای دیگر برای کسانی که به مدل هاي اسپرت علاقه دارند، از جمله دیگر امکاناتي هستند که می‌توان برای فیات 500X سفارش داد.

موپار فیات 500X

موپار تعداد ۶ کیت «اکسترا پک» در اختیار قرار می‌دهد که هر کدام از آنها تجهیزات چندگانه رنگ‌بندی شده را در یک مجموعه شامل نوارهای روی کاپوت و سقف، قاب آینه‌ها و برچسب پایین درها در خود دارند و قیمت آنها ۳۰۵ پوند است.این در حالی است که اگر بخواهید هر کدام از آنها را به صورت جداگانه تهیه کنید، باید ۱۰۰ پوند بیشتر از این مبلغ بپردازید. این کیت‌ها در رنگ‌های سفید، قرمز، برنز و بژ ارائه می‌شوند.

موپار فیات 500X

موپار یک اکسترا پک کرومی نیز برای فیات 500X درنظر گرفته که شامل طرح‌های بدنه کرومی است و همچنین یک «بلک اکسترا پک» می‌تواند برای شما برچسب‌های مشکی برای کاپوت و سقف و همین‌طور قاب‌های مشکی آینه‌ها را به همراه داشته باشد. یک سری تجهیزات براي سقف نیز در اختیار قرار می‌گیرند. از جمله یک فری‌باکس ۳۶۰ لیتری و یک سیستم حمل وسایل ورزشی مانند تخته اسکیت، اسنو بورد و یا دوچرخه‌.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی