پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید لوکسژن

لوکسژن در ایران وارد فاز تولید می شود/ خودروساز تایوانی در این ماندنی شد

شرکت آرمان موتور کویر در راستای سیاست های اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در تولید كار و اشتغال همان طور که پیش تر نیز اعلام کرده بود در آینده ای نزدیک وارد فاز تولیدی محصولات لوکسژن تایوان خواهد شد. فرزین تركی پور مدیرعامل آرمان موتور کویر، با اعلام این خبر گفت: در همین راستا […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۹ تیر ۱۳۹۷

شرکت آرمان موتور کویر در راستای سیاست های اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در تولید كار و اشتغال همان طور که پیش تر نیز اعلام کرده بود در آینده ای نزدیک وارد فاز تولیدی محصولات لوکسژن تایوان خواهد شد.

فرزین تركی پور مدیرعامل آرمان موتور کویر، با اعلام این خبر گفت: در همین راستا قرارداد تولید بین لوکسژن و آرمان موتور کویر امضا شده است و به زودی زیرساخت لازم برای تولید محصولات این شرکت ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: دپارتمان بازاریابی و فروش شركت آرمان موتور كویر نیز در این زمینه تحقیقات بازاریابی و انتخاب نوع محصول منطبق با نیاز بازار ایران را انجام داده است و تلاش دارد بعد از موفقیت در برندینگ و معرفی برند و محصولات لوكسژن این بار در راستای انتخاب محصولات مناسب تولید با خواست و نیاز بازار ایران گام موثری را در انجام فعالیت های خود بردارد.

آرمان موتور کویر از نخستین شرکت هایی بود که توانست زودتر از بسیاری از تولیدکنندگان استاندارهای ۸۵ گانه سازمان ملی استاندارد ایران را رعایت‌ کند.

بررسی 2 روزه لوکسژن S3 در مسیرهای شهری / انقلاب در مهندسی ژنوم

تست ایمنی موفقیت آمیز لوکسژن U5 توسط موسسه اسپانیایی

برگ برنده تایوانی ها در بازار ایران/ بررسی لوکسژن S5 توربو

قدرتنمایی ژن‌های لوکس در پیست/ تست درایو محصولات لوکسژن در پیست اتومبیلرانی آزادی

نمایشگاه خودرو اصفهان (13) / آرمان موتور کویر 20 نمایندگی برای عرضه لوکسژن خواهد داشت

ژنِ لوکس! / بررسی فنی لوکسژن U5 محصول جدید آرمان موتور کویر

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 22/رونمايي محصولات جديد لوكسژن در شهر آفتاب

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی