پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ای تی ار

احتمال تحویل 6 فروند ای تی آر تا 90 روز آینده

با درخواست شرکت ای تی آر به اداره کنترل دارایی های خارجی آمریکا اختمال دارد ظرف سه ماه آینده 6 فروند هواپیما این شرکت به این وارد شود. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو   پس از خروج آمریکا از برجام قراردادهاس خرید هواپیما توسط دو شرکت بوئینگ و ایرباس در هاله ای از ابهام قرار […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۱۳ تیر ۱۳۹۷

با درخواست شرکت ای تی آر به اداره کنترل دارایی های خارجی آمریکا اختمال دارد ظرف سه ماه آینده 6 فروند هواپیما این شرکت به این وارد شود.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو   پس از خروج آمریکا از برجام قراردادهاس خرید هواپیما توسط دو شرکت بوئینگ و ایرباس در هاله ای از ابهام قرار دارد و در این حالت شرکت ای تی آر قصد دارد تا ازاین فرصت استفاده کرده و حضور پررنگ تری در ایران داشته باشد شنیده ها حاکی از آن است که این شرکت فرانسوی- ایتالیایی در جدیدترین اقدام خود از اداره کنترل دارایی های خارجی آمریکا(اوفک) صدور مجوز موردی برای تحویل ۶ فروند ای تی آر ۷۲-۶۰۰ به ایران را تا پایان ضرب الاجل ترامپ درخواست کرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این خصوص اظهار داشته که پول لازم برای خرید این تعداد هواپیما آماده است و در صورتی که آنها بتوانند مجوز را از آمریکایی‌ها بگیرند، پول ۶ فروند ATR را به این شرکت پرداخت می‌کنیم.

شایان ذکر است که مجوز قبلی اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا (OFAC) برای فروش همه هواپیماهای برجامی باطل شده است.

تحویل 3 فروند هواپیما ایرباس جدید تا پایان سال جاری

ایمن ترین ایرلاین های جهان را بشناسید/ 2017 ایمن ترین سال تاریخ هواپیمایی

برخورد خودرو با هواپیما در فرودگاه اهواز

اضافه شدن 2 فروند هواپیما جدید به ناوگان هوایی کشور

تصادف هواپیما با خودرو در روسیه+ فیلم

ورود هواپیماهای ATR به ناوگان هوایی کشور

امضاء قرارداد میان ایران و بوئینگ برای خرید 60 فروند هواپیما

نخستین فروند هواپیما ایرباس 321 فردا به ایران می آید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی