پرشیا خودرو بر سکوی نخست خدمات پس از فروش

گزارش رده بندی خدمات پس از فروش شرکت های خودرویی در سال 96 منتشر شده است. نتایج نشان می دهد، پرشیا خودرو نماینده ب ام و در ایران توانسته رتبه اول خدمات پس از فروش در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال 96 را به دست آورد.

هر ساله شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) به عنوان نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین تنها نهاد رسمی ارزیابی خودروسازان و واردکنندگان خودرو در کشور ، شرکت های تولید کننده و واردکننده خودرو را براساس شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش مورد ارزیابی قرار می دهد که در ارزیابی سال 1396، شرکت پرشیا خودرو توانست با صعود ، رتبه اول ارزيابي را کسب و همچنان رو به جلو گام بردارد.

شرکت پرشیا خودرو در سال 96 توانسته است با تجهیز شبکه نمایندگی های مجاز خود در سراسر کشور، آموزش کلیه پرسنل فنی و ستادی نمایندگی های مجاز، ارزیابی دوره ای نمایندگان مطابق با شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش (بازنگری 4) ، بهبود مستمر در فرایند تامین قطعات، راه اندازی طرح فالوآپ سنجش رضایت مشتریان و با تلاش شبانه روزی واحد های مرتبط شرکت پرشیا خودرو ، رتبه اول ارزيابي در ميان شركت هاي با ده نمايندگي خدمات پس إز فروش را كسب كند.

مشتریان چقدر از شرکت های خودرویی رضایت دارند؟/ گزارش رضایت مشتریان از کیفیت خودرو های سواری (نیمه اول سال 96)

نتایج ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش شرکت های خودرویی منتشر شد

در مرکز خدمات‌‌ پس‌ازفروش‌‌ پرشیا خودرو چه‌ می‌گذرد؟/ گفت و گو با رئیس ارشد خدمات پس‌ از فروش پرشیا خودرو

خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی تا ۱۰ سال آینده

بررسی یک ادعا/ ب ام و آلمان اسناد تسلا موتور را تایید نکرد

تغییر قیمت محصولات مینی در ایران

چهره ای نو برای بازار پرمیوم کامپکت ها/ رونمایی 4 مدل مینی توسط پرشیا خودرو

اولین تست درایو رسمی ب ام و سری یک جدید در ایران

کوچک ترین شاسی بلند ب ام و در میدان عمل/ بررسی فنی ب ام و X1 جدید

فل فل نبین چه ریزه!/ بررسی ب ام و سری 2 کانورتیبل

بیشترین رضایت مشتریان از ب ام و سری 5 (رنج قیمت بالای 200 میلیون تومان)

 

ایساکو تعمیرگاه تخصصی بهنام کرمان موتور آمیکو مدیران خودرو

نظر شما !!