گزارش رده بندی خدمات پس از فروش شرکت های خودرویی در سال 96 منتشر شده است. نتایج نشان می دهد، پرشیا خودرو نماینده ب ام و در ایران توانسته رتبه اول خدمات پس از فروش در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال 96 را به دست آورد. هر ساله شرکت بازرسی کیفیت و […]
هر ساله شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) به عنوان نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین تنها نهاد رسمی ارزیابی خودروسازان و واردکنندگان خودرو در کشور ، شرکت های تولید کننده و واردکننده خودرو را براساس شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش مورد ارزیابی قرار می دهد که در ارزیابی سال 1396، شرکت پرشیا خودرو توانست با صعود ، رتبه اول ارزيابي را کسب و همچنان رو به جلو گام بردارد.
شرکت پرشیا خودرو در سال 96 توانسته است با تجهیز شبکه نمایندگی های مجاز خود در سراسر کشور، آموزش کلیه پرسنل فنی و ستادی نمایندگی های مجاز، ارزیابی دوره ای نمایندگان مطابق با شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش (بازنگری 4) ، بهبود مستمر در فرایند تامین قطعات، راه اندازی طرح فالوآپ سنجش رضایت مشتریان و با تلاش شبانه روزی واحد های مرتبط شرکت پرشیا خودرو ، رتبه اول ارزيابي در ميان شركت هاي با ده نمايندگي خدمات پس إز فروش را كسب كند.
دیدگاه خود را بنویسید