قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا گفت: بر اساس گزارش شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران در ارزيابي عملكرد شركت هاي خدمات پس از فروش خودرو در سال 1396، شركت سايپا يدک از حيث انطباق با الزامات آئين نامه اجرايي قانون حمايت از حقوق مصرف كنندگان خودرو، بالاترين انطباق را در خصوص نظام مديريتي حوزه خدمات […]
اردشیر امینی اظهار داشت: شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران به صورت سالانه نسبت به ارزيابي شركت هاي خدمات پس از فروش اقدام مي كند. اين ارزيابي شامل بررسي پارامترهايي نظير: فرايند آموزش، فرايند تامين به موقع قطعات يدكي، الزامات مرتبط با گارانتي خودروها، دستور العمل هاي فني و تعميراتي خودرو ها، فرايند پاسخگويي و رسيدگي به شكايت مشتريان و…است كه شركت سايپايدک با كسب 85 نمره از 100 نمره نهايي با انطباق خيلي زياد در اين شاخص بالاترين رتبه را در حوزه خدمات پس از فروش در كنار دو شركت ديگر كسب كرده است.
مدیرعامل سایپایدک ادامه داد: سازمان خدمات پس از فروش سایپا در سال 96 و ماه هاي ابتدايي سال 97 با اجراي برنامه هاي متنوعي در راستاي افزايش رضايت مندي مشتريان از خدمات پس از فروش و كاهش مدت زمان پاسخگويي به درخواست هاي مشتريان توانسته است گام هاي مهمي در راستاي ارتقاي رضايت مندي مشتريان بردارد و به اهداف پيش بيني شده دست يابد.
بر اساس گزارش منتشرشده از ارزيابي وضعيت خدمات پس ازفروش خودروهاي سواري عرضه شده در سال1396، در گروه شركت هاي داراي بيش از 10 نمايندگي مجاز، شركت سايپا يدک به همراه 6 شركت ديگر با كسب دو ستاره حائز بالاترين رتبه در خدمات پس از فروش خودرو در كشور شده است و هيچ شركتي موفق به كسب رتبه اول در اين حوزه نشده است.
دیدگاه خود را بنویسید