پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لیست واردات بانک مرکزی

پای کمیسیون اصل 90 مجلس به بررسی تخصیص ارز برای واردات کالا و خودرو باز شد

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از ورود این کمیسیون به موضوع تخصیص ارز برای واردات کالا و خودرو خبر داد و گفت: کمیسیون بزودی در این زمینه گزارشی تهیه و تحویل هیئت رئیسه مجلس خواهد داد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو، داود محمدی نماینده عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در خصوص […]

هادی سیانکی
یکشنبه - ۱۷ تیر ۱۳۹۷

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از ورود این کمیسیون به موضوع تخصیص ارز برای واردات کالا و خودرو خبر داد و گفت: کمیسیون بزودی در این زمینه گزارشی تهیه و تحویل هیئت رئیسه مجلس خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو،

داود محمدی نماینده عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در خصوص تخصیص ارز دولتی برای واردات کالا و خودرو اظهار داشت: هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس با حضور نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، مسئولین گمرک، وزارت اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی جلسه داشته و در این زمینه پیگیری ها و بررسی هایی انجام شده است.

وی ادامه داد: قرار است هیئتی مرکب از کمیسیون اصل 90 مجلس، دیوان محاسبات و کارشناسان مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارتخانه ها و مراکز مرتبط با تخصیص ارز دولتی، بررسی های خود را در این زمینه داشته باشند و گزارشات لازم را اعلام کنند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم تا مشخص کنیم که ارزهای دولتی به چه شرکت ها و افرادی تخصیص یافت، ملاک و معیار تخصیص ها چه بوده و چقدر از ارزهای تخصیص یافته برای همان منظور استفاده شده است و در گزارش خود مشخص خواهیم کرد که شرکت ها یا افرادی که ارز دولتی گرفتند آیا اصلا کالایی وارد کردند یا نه، کالاهای وارد شده را با چه قیمتی عرضه کردند و چقدر در این زمینه تخلف داشتند.

چرا فهرست مونتاژکاران با ارز دولتی از سوی بانک مرکزی منتشر نشد؟

کدام واردکنندگان خودرو ارز دولتی گرفته اند؟

نمایندگان مجلس خواستار انتشار لیست تمامی شرکت های واردکننده با ارز دولتی

قطعه سازان در انتظار دریافت ارز 4هزار و 200 تومانی

تاثیر افزایش نرخ ارز بر واردکنندگان و تولیدکنندگان خودرو / آشفته بازار خودرو

اثرات افزایش نرخ ارز بر واردات خودرو

خودرو خارجی ارزان و با کیفیت در ایران خیال است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی