پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رامک خودرو

حمایت رامک خودرو از ستاره های فوتبال جمعیت امام علی

گروه صنعتی رامک خودرو در راستای مسئولیت اجتماعی خود جمعیت امداد دانشجویی امام علی را در برگزاری مسابقات فوتبال در رده سنی نونهالان و نوجوانان همراهی نمود. موسسات خیریه می توانند پناهگاه مناسبی برای رشد و ادامه زندگی کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست باشد و آینده آنها را تغییر دهد . یکی از این […]

هادی سیانکی
سه شنبه - ۱۹ تیر ۱۳۹۷

گروه صنعتی رامک خودرو در راستای مسئولیت اجتماعی خود جمعیت امداد دانشجویی امام علی را در برگزاری مسابقات فوتبال در رده سنی نونهالان و نوجوانان همراهی نمود.

موسسات خیریه می توانند پناهگاه مناسبی برای رشد و ادامه زندگی کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست باشد و آینده آنها را تغییر دهد . یکی از این موسسات جمعیت امداد دانشجویی امام علی است که در سال 1378 تاسیس و در سال 2010 م بعنوان مشاور در شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل معرفی شد. این موسسه یک سازمان مردمی نهاد و کاملا مستقل غیر سیاسی و غیر دولتی است.

جمعیت دانشجویی امام علی برای اجرای برنامه ها و اهداف خود که بر پایه عدالت و صلح به کودکان و زنان آسیب پذیر ایجاده شده و همچنین طرح های مرتبط با تعریف فرهنگ و ورزش ، مسابقات فوتبال را در رده سنی نونهالان و نوجوانان میان 33 ” خانه ایرانی “خود از تمامی استان ها برگزار کرد که گروه صنعتی رامک خودرو در راستای مسئولیت اجتماعی خود با جمعیت امداد دانشجویی امام علی در برگزاری این مسابقات همراهی نمود که با پیروزی نونهالان و صعود به لیگ پرشین به کار خود خاتمه داد.

برای اطلاعات بیشتراز فعالیت های این موسسه به سایت Sosapoverty.org مراجعه نمایید.

اطلاعیه رامک خودرو در مورد تخصیص ارز برای واردات خودرو

مجوز پیش فروش خودرو برای ایرتویا، رامک خودرو و عظیم خودرو

رامک خودرو از سانگ یانگ رکستون G4 پرده برداشت

جایزه کیفیت خدمات سانگ یانگ به رامک خودرو رسید

اکران فیلم نزدیکتر با حمایت شرکت رامک خودرو

تجلیل رامک خودرو از خانواده شهدای آتش نشانی

گسترش قلمرو رامک خودرو با افتتاح شوروم یوسف آباد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی