پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

افتتاح شوروم رامک خودرو

گسترش قلمرو رامک خودرو با افتتاح شوروم یوسف آباد

روند افتتاح شوروم های رامک خودرو در نقاط مختلف تهران همچنان با سرعت ادامه دارد. پس از افتتاح نمایشگاه های رامک خودرو در فرجام و اندرزگو، حالا پای این گروه صنعتی به خیابان اسد آبادی (یوسف آباد) هم باز شده تا محصولات اش را در منطقه مرکزی شهر به نمایش بگذارد. به گزارش خبرنگار جوان […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۶ شهریور ۱۳۹۶

روند افتتاح شوروم های رامک خودرو در نقاط مختلف تهران همچنان با سرعت ادامه دارد. پس از افتتاح نمایشگاه های رامک خودرو در فرجام و اندرزگو، حالا پای این گروه صنعتی به خیابان اسد آبادی (یوسف آباد) هم باز شده تا محصولات اش را در منطقه مرکزی شهر به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرنگار جوان خودروروز یکشنبه 5 شهریور ماه 96، سومین شوروم رامک خودرو که در مدت اخیر افتتاح شده، در حضور مدیران و مشتریان این شرکت، خبرنگاران و مدعوین بازگشایی شد.

اگر بخواهیم محل اصلی شرکت رامک خودرو در جاده مخصوص را پایگاه این شرکت در غرب تهران، شوروم اندرزگو در شمال تهران، شوروم فرجام در شرق تهران و محل ابتدایی این شرکت در خیابان جمهوری را به عنوان پایگاه رامکی ها در جنوب تهران برشمریم، شوروم یوسف آباد می تواند به مقر این شرکت در نقطه مرکزی و متراکم تهران از نظر جمعیتی تبدیل شود.

افتتاح شوروم رامک خودرو

نمایشگاه رامک خودرو در خیابان یوسف آباد با نمایش تعدادی از محصولات این شرکت از جمله تیوولی و کوراندو کار خود را آغاز کرد. در حاشیه این افتتاحیه با مدیرعامل گروه صنعتی رامک خودرو جناب آقای عزیزی به گفت و گو نشستیم تا بیشتر با استراتژی های این شرکت واردکننده خودرو آشنا شویم.

جناب اقای عزیزی لطفا به ما بگویید این روند منسجم و سزیع افتتاح شروروم در نقاط مختلف تهران بر اساس کدام یک از سیایست های شرکت شما در جریان است و از برنامه های آینده تان در این راستا برای ما بگویید.

با توجه به استقبال مناسبی از سانگ یانگ تیوولی و کوراندو جدید به عمل آمد و نظر به اینکه در 6 ماهه دوم سال 96 تصمیم داریم تا شاسی بلند لاکچری سانگ یانگ یعنی رکستون جدید را در کشور عرضه کنیم، سیاستمان را بر پایه توسعه شبکه فروش و استفاده از حداکثر ظرفیت های این شرکت قراردادیم. با تکمیل شدن شبکه فروش رامک خودرو در تهران، برنامه ویژه ای برای گسترش شبکه فروشمان در شهرهای بزرگ از جمله مشهد، شیراز، اصفهان و تبریز داریم که در آینده ای نزدیک محقق خواهد شد. مسلما برنامه گسترده تر کردن سبد محصولات در ایران، مستلزم تجهیز شبکه فروش است.

به عرضه رکستون جدید اشاره کردید، از زمان عرضه این شاسی بلند لوکس برای ما بگویید. آیا این محصول جدید به نمایشگاه تبریز که پیش رویمان قرار دارید می رسد؟

رکستون به عنوان لوکس ترین و بزرگ ترین شاسی بلند سانگ یانگ در ایران عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه کلاس خودروهای شاسی بلند در ایران طرفداران زیادی دارد، تصمیم گرفتیم تا با گسترش سبد محصولاتمان در این سگمنت محبوب، سهممان را از بازار بیشتر کنیم. برنامه ای برای رونمایی از رکستون جدید در نمایشگاه تبریز نداریم. این خودرو در زمان مناسب و در 6 ماهه دوم سال 96 در ایران معرفی می شود و از آنجایی که در دسته خودروهای لاکچری جای می گیرد، شامن مخصوص خودش در رونمایی و معرفی را نیز خواهد داشت. می توان گفت معرفی رکستون جدید در ایران، بمب خبری سانگ یانگ پس از 10 سال در ایران خواهد بود.

اخیرا سایت ثبت سفارش از سوی وزارت صنعت مسدود شده و از آنجایی که شرکت رامک خودرو واردکننده به شمار می رود و ثبت سفارش می تواند یکی از شریان های مهم برای آن تلقی شود، به ما بگویید که این اتفاق چه تاثیری بر روند عرضه محصولات شما داشته است؟

مسلما این اتفاق بر فعالیت شرکت ما بی تاثیر نبوده. البته ما تعدادی ثبت سفارش از گذشته داریم، اما این کش و قوس ها باعث به وجود آمدن تاخیر در آزادسازی خودروها شده است. جناب اقای شریعتمداری وزیر جدید صنعت  قول همکاری داده اند و این مشکل بلند مدت نخواهد بود و به زودی مرتفع می شود.

در کنار افتتاح زنجیروار شوروم های رامک خودرو در نقاط مختلف تهران، برنامه ای هم برای گسترش شبکه خدمات پس از فروش دارید؟

گروه صنعت رامک خودرو علی رغم اینکه تیراژ بالایی در واردات خودرو ندارد، اما از معدود شرکت های واردکننده به شمار می رود که شرکت خدمات پس از فروش مستقل خود (رامک یدک) را دارد که این موضوع حکایت از توجه ویژه این شرکت به بحث خدمات پس از فروش و حقوق مصرف کننده دارد. ارزیابی سازمان های مرجع مربوط به شاخص های مربوط ، رشد چشمگیر رامک خودرو در این زمینه را نشان می دهد. همچنین پیش بینی می کنیم امسال در بحث برتری خدمات پس از فروش، موفق به کسب رتبه شویم. شرکت ما زیر ساخت های مناسبی در این زمینه دارد و شبکه فعال نمایندگی های آن در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند. در بعضی کلان شهرها بیش از یک نماینده داریم و بیش از 1200 خودرو امدادی شرکت رامک خودرو به سانگ یانگ سواران در سراسر کشور خدمات ارائه می دهند. از خدمات خاص شرکت ما می توان به امداد رساندن هنگام تمام شدن بنزین و حتی پنچر شدن خودرو در مسیر اشاره کرد.  بیمه های خوبی را نیز در نظر گرفته ایم و به زودی از شعار ((یک عمر با رامک زندگی کن)) رونمایی خواهیم کرد.

 

 

رامک خودرو در نمایشگاه خودرو کرمانشاه

افتتاح شو روم رامک خودرو در شرق

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (5) / رامک خودرو با کوراندو 2017 به مشهد آمد

ستقبال از شرایط فروش ویژه رامک خودرو

اقدام قابل تقدیر شرکت رامک یدک
آیا ۳۰ اسب بخار ۵۰ میلیون می‌ارزد؟/ مقایسه کوراندو و اسپرتیج

مروری بر سرگذشت کوراندو / ماجراجوی جوان

کوراندو ۲۰۱۷ با دستی پر به میدان آمد+قیمت و تاریخ فروش

سانگ یانگ کوراندو C مدل ۲۰۱۷ معرفی شد

سانگ یانگ تیوولی ترکیبی از ویژگی ها و قیمت مناسب

سانگ یانگ تیوولی بهترین کراس اوور 2016 کره

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی