پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سانگ یانگ کوراندو_نمایشگاه خودرو مشهد_رامک خودرو

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (5) / رامک خودرو با کوراندو 2017 به مشهد آمد

رامک خودرو نماینده رسمی سانگ یانگ کره جنوبی در ایران در مشهد حضوری گسترده داشت و از یک کراس اوور محبوب یعنی کوراندو 2017 رونمایی کرد.   سانگ یانگ کوراندو 2017 را بیشتر بشناسید یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری در دل کوراندو جای خوش کرده که می‌تواند در دور ۶۰۰۰، ۱۵۰ اسب بخار قدرت […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶

رامک خودرو نماینده رسمی سانگ یانگ کره جنوبی در ایران در مشهد حضوری گسترده داشت و از یک کراس اوور محبوب یعنی کوراندو 2017 رونمایی کرد.

 

سانگ یانگ کوراندو 2017 را بیشتر بشناسید

یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری در دل کوراندو جای خوش کرده که می‌تواند در دور ۶۰۰۰، ۱۵۰ اسب بخار قدرت تولید کند. این یعنی از نظر قابلیت‌های فنی نیز چیزی از رقبای گران قیمت‌ترش کم ندارد. همچنین گشتاور ۱۹۷ نیوتن متری با سیستم دو دیفرانسیل مجهز به قفل دست به دست هم می‌دهند تا کوراندو در مسیرهای خارج جاده‌ای نیز با توجه به هیکل و جایگاه‌اش عملکرد مناسبی داشته باشد و راننده را در طبیعت‌گردی‌های آخر هفته رو سفید کند. پیشرانه این شاسی بلند ۱۶۸۰ کیلویی با گیرباکس ۶ سرعته تیپ ترونیک جفت شده که می‌توانید برای رانندگی اسپرت‌تر، دنده‌های آن را به صورت دستی تعویض کنید.

کوراندو جدید از نظر ایمنی نیز کارنامه درخشانی دارد و با بهره‌گیری از ۱۰ عدد ایربگ و سیستم‌های مختلف از جمله خیال سرنشینان را از هر نظر راحت می‌کند. همچنین در ساختار درب‌های کوراندو از میله‌های محافظ استفاده شده تا استحکام و مقاومت بدنه در تصادف‌های جانبی بیشتر شود. کوراندو جدید در بازار ایران رقبای از جمله کیا اسپرتیج، هیوندای توسان و میتسوبیشی asx  را در مقابل خود می بیند.

در مدل ۲۰۱۷ طرح رینگ‌های ۱۸ اینچی نیز به روز شده تا هماهنگی در ظاهر کوراندو به اوج خود برسد. کوراندو نيو فيس تيپ پرمیوم پلاس به عنوان بالاترین رده تجهیزاتی کوراندو ۲۰۱۷ شناخته می‌شود و باید گفت این نسخه کوراندو از نظر تجهیزات ایمنی و رفاهی چیزی از رقبایش کم ندارد.

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (4) / گستره محصولات سایپا از چین تا اروپا

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (3) / تنوع رده های قیمتی محصولات سایپا در کارزار نمایشگاه

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (2) / هفدهمین دوره از فردا آغاز به کار می کند

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (1) / گروه بهمن با دستی پر می آید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی