پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سانگ یانگ کوراندو C

سانگ یانگ کوراندو C مدل ۲۰۱۷ معرفی شد

سانگ یانگ موتور در هفته جاری سانگ یانگ کوراندو C مدل 2017 را در کره جنوبی معرفی کرده است. این مدل فیس لیفت هم اکنون تنها در کره به فروش می رسد و اواخر سال جاری در بازارهای بین المللی نیز عرضه خواهد شد. فیس لیفت سانگ یانگ کوراندو C  در نمای جلو دستخوش تغییراتی […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۰ دی ۱۳۹۵

سانگ یانگ موتور در هفته جاری سانگ یانگ کوراندو C مدل 2017 را در کره جنوبی معرفی کرده است.

این مدل فیس لیفت هم اکنون تنها در کره به فروش می رسد و اواخر سال جاری در بازارهای بین المللی نیز عرضه خواهد شد.

فیس لیفت سانگ یانگ کوراندو C  در نمای جلو دستخوش تغییراتی از جمله طراحی نوین چراغ های جلو، جلوپنجره، هواکش ها و چراغ های مه شکن، سپر بازطراحی شده و کاپوت جدید بهره می برد.

تغییرات قسمت جلو اصلی‌ترین بخش تغییرات سانگ یانگ کوراندو جدید به شمار می‌رود. در حالی که به نظر می رسد که نیم رخ و قسمت پشت آن تغییر زیادی نداشته است. همچنین سانگ یانگ کوراندو C مدل 2017 از رینگ های آلیاژی برش الماسی 18 اینچی بهره می برد.

سانگ یانگ کوراندو C

غربیلک فرمان جدید و پنل تجهیزات بازطراحی شده است که سانگ یانگ آن را Super Vision Clusters می نامد و راننده می تواند شش رنگ را برای آن انتخاب کند، از جمله تغییرات کوراندو جدید داخل کابین هستند. همچنین یک نمایشگر رنگی 7 اینچی نیز برای سیستم سرگرمی این خودرو روی داشبورد تعبیه شده و سیستم صوتی اینفینیتی با Harman Audio به صورت آپشن برای سانگ یانگ کوراندو جدید قابل سفارش است.

سانگ یانگ کوراندو C مدل 2017 به یک پیشرانه 2.2 لیتری e-XDi220 LET دیزلی با قدرت 178 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتون متر مجهز شده. نیروی این موتور از طریق گیربکس دستی شش سرعته یا اتوماتیک شش سرعته به هر چهار چرخ منتقل می شود. سانگ یانگ کوراندو C  جدید در نسخه های KX، DX و RX عرضه می شود.

ثبت سفارش خودروهای وارداتی فعال شد + لیست جدید ثبت سفارش

سانگ یانگ تیوولی ترکیبی از ویژگی ها و قیمت مناسب

جایزه کیفیت خدمات سانگ یانگ به رامک خودرو رسید

سانگ یانگ تیوولی بهترین کراس اوور 2016 کره

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی