پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو

افتتاح خط 7 مترو تهران با حضور شهردار و استاندار تهران

خط هفت مترو تهران صبح امروز (شنبه) با حضور شهردار و استاندار تهران افتتاح شد به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ صبح امروز (شنبه) فاز اول خط هفت در بخش میانی با پنج ایستگاه و به طول شش کیلومتر افتتاح می‌شود.این افتتاح شامل حدفاصل ایستگاه مهدیه تا نواب صفوی است. ایستگاه مهدیه، ایستگاه تقاطعی […]

هادی سیانکی
شنبه - ۲۳ تیر ۱۳۹۷

خط هفت مترو تهران صبح امروز (شنبه) با حضور شهردار و استاندار تهران افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

صبح امروز (شنبه) فاز اول خط هفت در بخش میانی با پنج ایستگاه و به طول شش کیلومتر افتتاح می‌شود.این افتتاح شامل حدفاصل ایستگاه مهدیه تا نواب صفوی است.

ایستگاه مهدیه، ایستگاه تقاطعی خط سه و هفت است که در افتتاح سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار نگرفته بود.

در افتتاحیه صبح امروز پنج ایستگاه مهدیه (که در این دوره تکمیل شده)، بریانک، کمیل، رودکی و نواب به بهره‌برداری می‌رسد و ایستگاه هلال احمر نیز ایستگاه عبوری خواهد بود.

محسن پور سید آقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در باره این افتتاح گفت: صحبت‌های زیادی در مورد این خط شده اما ناچار هستم برخی عملیات‌های انجام شده را به طور واضح توضیح دهم، البته این مسئله نافی زحمات مدیران قبلی نیست و من از همه مدیران سابق که با تلاش خود خط 7 را به ثمر رسانده‌اند تشکر می‌کنم اما نواقص ایمنی وجود داشت که رفع آن بر عهده ما گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه یکی از نواقص جدی خط 7، موضوع سیگنالینگ بود، گفت: به زبان ساده قطارها برای حرکت باید کنترل شوند که موقعیت آنها توسط سیگنالینگ انجام می‌شود که اگر احیانا لازم باشد که قطارها کنترل شوند این اتفاق تنها با سیگنالینگ رخ می‌دهد و اگر سیگنالینگی وجود نداشته باشد در هر خط مترو تنها یک قطار، آن هم به صورت رفت و برگشت حرکت می‌کند.

مترو پرند فعال سازی می شود / مروری بر روند پیشرفت مترو شهرهای حومه تهران

افتتاح فاز نخست خط 6 مترو تا پایان شهریور ماه

افزایش قیمت بلیت مترو از امروز/ تخفیف برای استفاده از کارت اعتباری

قیمت بلیت مترو تهران–کرج تصویب شد

افزایش قیمت بلیت مترو از اردیبهشت 97/ فعلا خبری از افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس نیست

افزایش ظرفیت ناوگان ریلی تهران با ورود واگن های جدید به مترو

هزینه ۳۰۰ میلیاردی برای ایمن سازی خط ۷ مترو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی