پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Renault_Scala_رنو_اسکالا

فروش رنو اسکالا به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س)

نگین خودرو، نماینده رسمی رنوی فرانسه در ایران، همزمان با و فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)، فروش رنو اسکالا با تخفیف و تسهیلات ویژه آغاز کرد.  این طرح فروش ویژه از روز شنبه آغاز شده است و با شرایط خاص و تعداد محدودی تنها تا میلاد با سعادت امام […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

نگین خودرو، نماینده رسمی رنوی فرانسه در ایران، همزمان با و فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)، فروش رنو اسکالا با تخفیف و تسهیلات ویژه آغاز کرد.

     این طرح فروش ویژه از روز شنبه آغاز شده است و با شرایط خاص و تعداد محدودی تنها تا میلاد با سعادت امام رضا (علیه السلام) ادامه خواهد داشت.

    مدیر بازاریابی نگین خودرو اعلام کرد:”هم اکنون با فرارسیدن این عید خجسته بهترین فرصت برای مشتریان رنو فراهم شده است تا بتوانند مالک رنو اسکالا یکی از محصولات برند اروپایی Reanult با شرایط و تخفیف ویژه شوند و از رانندگی با آن لذت ببرند.”

    رنو اسکالا در 3 تیپ 2000 نیمه فول، 1600 فول و 1600 نیمه فول خودرو هایی هستند که طی این فروش ویژه با پیش پرداخت 2 مرحله ای و تسهیلات 10 ماهه بدون بهره به مشتریان ارائه می شوند.

    همچنین در صورت خرید نقدی، مشتریان می توانند از هدیه ویژه تا 4 میلیون تومانی بهره مند شوند.

    در این طرح رنو اسکالا با قیمت قطعی به فروش می رسد و دارای 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی است.

    علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی www.Neginkhodro.com و یا به شعب و نمایندگی های مجاز شرکت نگین خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

    دیدگاه خود را بنویسید

    کیوسک مطبوعاتی