پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هایما_ایران خودرو_هایما اس 7

معرفی هایما اس 7 و محصولات ایران خودرو در نمایشگاه مشهد

گروه صنعتی ايران خودرو، تازه ترين محصولات و دستاوردهاي خود را در پانزدهمین نمايشگاه خودرو و قطعات مشهد كه از 26 تا 30 مرداد سال جاري برگزار مي شود، به نمايش مي گذارد. معرفی هایما اس 7 یکی از این برنامه ها است. هايما اس7، دنا، رنو كپچر، پژو پارس ايي‌ال‌ايكس با موتور ايكس‌يوام، وانت […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

گروه صنعتی ايران خودرو، تازه ترين محصولات و دستاوردهاي خود را در پانزدهمین نمايشگاه خودرو و قطعات مشهد كه از 26 تا 30 مرداد سال جاري برگزار مي شود، به نمايش مي گذارد. معرفی هایما اس 7 یکی از این برنامه ها است.

هايما اس7، دنا، رنو كپچر، پژو پارس ايي‌ال‌ايكس با موتور ايكس‌يوام، وانت آريسان و سوزوكي گراند ويتارا محصولاتي هستند كه از سوي ايران خودرو در نمايشگاه امسال مشهد به نمايش در مي آيد.

همچنین در این نمایشگاه معرفی هایما اس 7 که تولید آن درشرکت ایران خودرو خراسان آغاز شده است، صورت می گیرد. دراين رويداد تجاري-صنعتي، 10 نمايندگي برتر ايران خودرو در استان خراسان و نمايندگي هاي شركت ايران خودرو ديزل نيز حضور دارند.

پانزدهمين نمایشگاه بین المللی خودرو ، قطعات و صنایع وابسته مشهد در ايام برگزاري از ساعت 16 تا 22 پذيراي علاقه مندان است و ايران خودرو در سالن فردوسي اين نمايشگاه محصولات و دستاوردهاي خود را عرضه مي كند.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو طي پيامي به مناسبت برگزاري نمايشگاه بين‌المللي خودرو و قطعات مشهد ، حضور در اين نمايشگاه را فرصت مغتنمي براي تعامل خودروسازان با ساير بخش‌ها در راستاي توسعه اين صنعت در كشور دانست.

مهندس هاشم يكه‌زارع اعلام كرد: برگزاري نمايشگاه‌هاي تخصصي و حضور قدرتمندانه خودروسازان در اين نمايشگاه‌ها ضمن ارايه آخرين دستاوردها و نمايش توسعه اين صنعت در كشور، مي‌تواند نمايشگر ظرفيت توسعه كشور و توجه دادن همگاني به توانمندي‌هاي موجود در مسير توسعه باشد.

وی اضافه کرد به لطف برخي تغيير سياست‌ها اميدوار به ايجاد گشايش در امور هستيم و احساس مي‌كنيم پنجره‌اي رو به این صنعت نيز گشوده شده است، رجاء واثق داريم كه مي‌توان با مديريت صحيح، وضعیتي پایدار در تولید و تحقق چشم‌اندازها، اهداف و برنامه‌ها فراهم آورد و موجب رونق بخش‌هاي مختلف صنعت خودرو و ایجاد فرصت‌های جديد شد كه این دستاوردها نيز بر اثر خودباوری، همكاري و همتي بلند ممكن است، اهتمامي كه نویدبخش آینده‌ای بهتر برای صنعت خودرو کشور خواهد بود.»

اخبار مربوط به نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد 94

آغاز تولید اولین شاسی بلند ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی