پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

توصیه بانک آلمانی برای سرمایه گذاری در خودروهای کلاسیک 3

پیشنهاد جالب بانک های آلمانی برای سرمایه گذاری در خرید خودرو های کلاسیک

امروزه با گسترش فرهنگ استفاده از خودرو های کلاسیک, می توان ارزش این خودرو ها را با طلا و جواهرات کمیاب مقایسه کرد. اکنون بانک های آلمانی با توجه به نتایج چند سال اخیر از فروش خودروهای کلاسیک, مشتریان را به خریدن خودرو های کلاسیک تشویق می کنند. به گزارش سایت Bloomberg قیمت نمونه های […]

ارشیا
سه شنبه - ۲۶ تیر ۱۳۹۷

امروزه با گسترش فرهنگ استفاده از خودرو های کلاسیک, می توان ارزش این خودرو ها را با طلا و جواهرات کمیاب مقایسه کرد. اکنون بانک های آلمانی با توجه به نتایج چند سال اخیر از فروش خودروهای کلاسیک, مشتریان را به خریدن خودرو های کلاسیک تشویق می کنند.

توصیه بانک آلمانی برای سرمایه گذاری در خودروهای کلاسیک (3)

به گزارش سایت Bloomberg قیمت نمونه های پورشه 911 در 13 سال اخیر نسبت به قیمت اولیه بیش از 683 درصد افزایش داشته است!. این آمار نشان از رشد فوق العاده خرید و فروش خودرو های کلاسیک دارد. هم چنین در یک گزارش دیگر آمده است میزان OTX خودرو های کلاسیک که مجموع قیمت 20 خودروی گران را اندازه گیری می کند, از سال 2005 تا کنون 4 برابر شده است!. این پیشنهاد و توصیه از طرف بانک های آلمانی بدین معنی نیست که هر کسی مایملک خود را بفروشد و به سراغ خودرو های کلاسیک برود.

توصیه بانک آلمانی برای سرمایه گذاری در خودروهای کلاسیک (4)

بلکه خرید و فروش خودروهای کلاسیک نیازمند خرید خودروی مناسب و فروش در زمان مناسب است. بنابر محاسبات اقتصاد دانان و کارشناسان حوزه خودرو, خودروی کلاسیکی که در حالت سالم باشد و از اصالت خوبی برخوردار باشد نزدیک به 116 هزار دلار قیمت خواهد داشت. این در حالی است که میزان کارکرد, اسناد و مدارک خودرو و وضعیت بدنه در تغییر قیمت این خودروها تاثیر مستقیم دارند.

توصیه بانک آلمانی برای سرمایه گذاری در خودروهای کلاسیک (1)

با این وجود میانگین قیمت خودرو های فروخته شده در نمایشگاه Concours d’Elegance در جزیره آملیا در سال 2017 از 420,551 به 332,345 دلار رسیده بود. این نشان می دهد که قیمت ها همیشه متغیر خواهند بود و با توجه به سیاست های حراجی ها و وضعیت خودرو ها, میانگین قیمت ها نیز متغیر خواهند بود. اما همیشه بازار خودروهای کلکسیونی داغ و جذاب است و همیشه فرصت برای خرید و فروش وجود دارد. به گزارش سایت Hagerty قیمت خودرو های کلاسیک کمیاب حاضر در نمایشگاه ها در سال 2018 افزایش خواهد یافت.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

فروش خودرو های کمیاب در حراجی سیلورستون

رکوردی جدید در فروش مرسدس بنز 300SL رودستر

فراری 250 GTO با قیمت 45 میلیون دلار فروخته خواهد شد

فروش فورد جی تی افسانه ای/ مقام سوم مسابقه به یاد ماندنی لمانز در سال 1966

فراری انزو مایکل شوماخر به فروش می رسد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی