پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

امداد خودرو

ارسال دستورالعمل ضوابط فعالیت شرکت‌های امدادخودرویی به وزارت صنعت

دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو، از تدوین دستورالعمل ضوابط فعالیت شرکت‌های امدادخودرویی و ارسال آن به وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تصویب و اجرا خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو ؛ عباسعلی غیاثی دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو اظهار کرد: اخیرا هیات دولت ماده […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۲۷ تیر ۱۳۹۷

دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو، از تدوین دستورالعمل ضوابط فعالیت شرکت‌های امدادخودرویی و ارسال آن به وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تصویب و اجرا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو ؛

عباسعلی غیاثی دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو اظهار کرد: اخیرا هیات دولت ماده 31 آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو را اصلاح کرد که براساس آن وظیفه صدور مجوز و ساماندهی فعالیت تمام شرکت‌های امداد خودرویی، به وزارت صنعت، معدن و تجارت واگذار شده است.

وی با بیان اینکه به دنبال آن تدوین ضوابط فعالیت شرکت های امداد خودرویی در انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو آغاز شد، خاطرنشان کرد: تدوین این دستورالعمل به پایان رسیده و اخیرا برای بررسی، تصویب و اجرا به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال شده است.

دبیر انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو ادامه داد: با اجرایی شدن این دستورالعمل تمام شرکتهای امداد خودرویی باید براساس ضوابط جدید، مجوز فعالیت را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کنند. همچنین مجوزهای پیشین صادر شده برای شرکتهای امداد خودرویی نیز باید از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تمدید شود.

وی افزود: با اجرایی شدن دستورالعمل جدید، فعالیت شرکتهای امداد خودرو ساماندهی شده و از برخی مشکلات و تخلفات صورت گرفته از سوی شرکتهای امداد خودروی متفرقه و غیرمجاز، جلوگیری خواهد شد.

غیاثی تصریح کرد: در قانون سابق، مجوز فعالیت امداد خودروها از سوی چند مرجع مختلف صادر می‌شد که این موضوع ناهماهنگی‌ها و مشکلاتی را در این حوزه ایجاد کرده و باعث زمینه‌سازی برای بروز برخی تخلفات شده بود.

برتری خدمات پس از فروش ایران خودرو برای نهمین سال متوالی

خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی تا ۱۰ سال آینده

هشدار امدادخودرو ایران در آستانه سفرهای نوروزی

اولویت امداد خودرو ایران رفع ایراد خودرو در محل است

کسب رضایت 100 درصدی امدادخواه توسط 29 امدادگر امداد خودرو

امداد خودرو ایران در زمان انتظار دریافت خدمات رکورد زد

ارائه خدمات امداد خودرو ایران به محصولات مرسدس بنز

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی