پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مک لارن سنا (7)

اولین نمونه از مک لارن سنا در آمریکای شمالی تحویل داده شد

مک لارن اخیرا تمام 500 دستگاه تولید شده از سنا را فروخته است. به گفته مک لارن یک سوم از این تعداد به مشتریان آمریکای شمالی فروخته شده است. اخیرا مک لارن اولین نمونه از سنا را در آمریکای شمالی تحویل داده است.  نمونه ای که تمامی آپشن های موجود را داراست.   این خودرو […]

ارشیا
شنبه - ۳۰ تیر ۱۳۹۷

مک لارن اخیرا تمام 500 دستگاه تولید شده از سنا را فروخته است. به گفته مک لارن یک سوم از این تعداد به مشتریان آمریکای شمالی فروخته شده است. اخیرا مک لارن اولین نمونه از سنا را در آمریکای شمالی تحویل داده است.  نمونه ای که تمامی آپشن های موجود را داراست.

مک لارن سنا (8)

 

این خودرو توسط Michael Fux کلکسیونر معروف سفارش داده شده است. یکی از نکات منحصر به فرد این خودرو استفاده از بدنه فیبر کربنی با رنگ سبز Fux Green است. پیچ های چرخ خودرو هم به رنگ های آبی و قرمز رنگ بندی شده اند. تکمیل کننده رنگ سبز بدنه, رنگ سبز کربنی داخل کابین است که با چرم سفید رنگ همراه شده است. این چرم سفید رنگ در فرمان, صندلی ها و داشبورد استفاده شده است.

این نمونه سبز رنگ از مک لارن سنا در دیگر نمونه های حاضر در گاراژ Fux از جمله: 12C , 12C اسپایدر و نمونه مخصوصی از 720s قرار می گیرد. زیر پوست بدنه جذاب خودرو, یک موتور 4 لیتری 8 سیلندر تویین توربو با 789 اسب بخار قدرت و 590 پوند بر فوت گشتاور قرار گرفته است.

مک لارن سنا (2)

موتور مک لارن سنا 78 اسب بخار قدرت و 22 پوند بر فوت گشتاور بیشتری نسبت به نمونه 720s دارد. به گفته مک لارن نمونه سنا در 2.7 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.

مک لارن سنا (3)

وزن این خودرو هم 1056 کیلوگرم است ودر سرعت 155 مایل قادر به تولید 1764 کیلوگرم نیروی جاذبه خواهد بود. نمونه پایه مک لارن سنا 958,966 دلار قیمت دارد. این در حالی است که نمونه خاص تولید شده برای Michael Fux با تمامی آپشن ها, قیمتی بالای 1 میلیون دلار دارد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

نمونه جدید از بازی محبوب کنسول ایکس باکس معرفی شد/ Forza Horizon 4

مک لارن معرفی می کند/ مک لارن Senna در نمایشگاه پکن

نابود شدن مک لارن 720 S تنها یک روز پس از خرید!

معرفی مک لارن P1 GT Longtail / یادبودی از F1 GT Longtail

مرسدس بنز نمونه کمیابی از SLR 722 را به فروش می رساند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی