پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لکسوس LC F (1)

لکسوس LC F شکار شد / اسپای شات های جدید از نمونه LC F

چندی پیش که اسپای شات های جدیدی از مدل RC F در فضای مجازی منتشر شد. اکنون انتشار اسپای شات های جدید از مدل LC F نشان می دهد که کمپانی لکسوس مشغول کار بر روی این نمونه است. خودرویی با چهره ای تهاجمی که پیش بینی می شود بیش از 600 اسب بخار قدرت […]

ارشیا
سه شنبه - ۲ مرداد ۱۳۹۷

چندی پیش که اسپای شات های جدیدی از مدل RC F در فضای مجازی منتشر شد. اکنون انتشار اسپای شات های جدید از مدل LC F نشان می دهد که کمپانی لکسوس مشغول کار بر روی این نمونه است. خودرویی با چهره ای تهاجمی که پیش بینی می شود بیش از 600 اسب بخار قدرت داشته باشد.

با اینکه در قسمت عقب آرم LC 500 نقش بسته است اما بدنه و استایل تهاجمی خودرو نشان می دهد که این نمونه از سری محصولات F خواهد بود. در قسمت جلویی خودرو از دو ورودی هوای بزرگ استفاده شده است تا موتور لکسوس LC F خنک کاری بهتری داشته باشند.

لکسوس LC F (5)

با اینکه سپر جلویی کاملا مشخص نیست و به نظر نمی رسد نمونه نهایی باشد, اما چهره ای تهاجمی به خودرو بخشیده است. هم چنین در قسمت جلویی گلگیر ها هم پهن تر شده است که این نشان می دهد میزان فاصله طولی بین دو چرخ بیشتر خواهد بود. این نمونه همراه با تویوتا سوپرا در حال تست شدن در آلمان دیده شدند. شایعات زیادی درباره موتور این خودرو وجود دارد.

لکسوس LC F (2)

شایعاتی همچون  استفاده از موتور تویین توربو 4 لیتری 8 سیلندر با 621 اسب بخار قدرت تا استفاده از موتور 5 لیتری تنفس طبیعی یا سوپرشارژ. هنوز اطلاعات دقیقی از پیشرانه لکسوس LC F در دست نیست اما بدون شک خودرویی قدرتمند خواهد بود.

لکسوس LC F (4)

نمونه LC 500 با وجود موتور 5 لیتری 8 سیلندر 471 اسب بخار و 540 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. علاوه بر قدرت بیشتر نمونه LC F سبک تر از LC 500 با 1941 کیلوگرم وزن, خواهد بود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

افتتاح اولین مرکز تخصصی تست درایو تویوتا و رنو/ خدمات پیش از فروش!

معرفی نسل جدید لکسوس ES در نمایشگاه پکن 2018

انتظار 2 ساله برای لکسوس LC کانورتیبل

لکسوس افتخاری دیگر آفرید

غوغا در حراجی/ 10 خودروی گران قیمت Barrett-Jackson

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی