پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پورشه ماکان فیس لیفت (1)

تیزر جدیدی از پورشه ماکان فیس لیفت 2019 منتشر شد

تنها چند ساعت مانده به معرفی پورشه ماکان در نمایشگاه شانگهای, کمپانی پورشه اکنون یک تیزر جدید از ماکان فیس لیفت منتشر کرده است. تا قبل از این طبق اسپای شات های منتشر شده, ظاهر جلویی ماکان مشخص شده بود. اکنون با انتشار این تیزر قسمت عقبی خودرو هم تا حدودی مشخص شده است. در […]

ارشیا
چهارشنبه - ۳ مرداد ۱۳۹۷

تنها چند ساعت مانده به معرفی پورشه ماکان در نمایشگاه شانگهای, کمپانی پورشه اکنون یک تیزر جدید از ماکان فیس لیفت منتشر کرده است. تا قبل از این طبق اسپای شات های منتشر شده, ظاهر جلویی ماکان مشخص شده بود. اکنون با انتشار این تیزر قسمت عقبی خودرو هم تا حدودی مشخص شده است.

پورشه ماکان فیس لیفت

در این تیزر ظاهر پشتی ماکان نمایش داده می شود که نکته جالب استفاده از چراغ های عقب یک تکه در طول صندوق عقب است. این طراحی جدید بر اساس نمونه های کاین و پانامرا نسل جدید انجام گرفته است. اسپای شات هایی که چندی پیش از قسمت جلویی خودرو منتشر شد, خبر از فیس لیفت شدن ظاهر ماکان می دادند. ورودی های هوا در سپر جلو بزرگتر شده اند تا طراحی ماکان به برادر بزرگترش یعنی کاین نزدیک تر شود. اسپای شات های دیگری از کابین خودرو هم منتشر شده است که نشان می دهد کنسول وسط و صفحه نمایش طراحی منحصر به فردی دارند.

پورشه ماکان فیس لیفت (3)

هم چنین موتور های پورشه ماکان فیس لیفت هم قوی تر خواهند بود. طبق اخبار بدست آمده, موتور دیزلی مدل قبلی حذف شده است و اکنون موتور 2.9 لیتری 6 سیلندر تویین توربو که در مدل پانامرا هم استفاده شده بود, در سبد انتخاب مشتریان قرار گرفته است.

پورشه ماکان فیس لیفت (4)

علاوه بر این زیر بندی خودرو هم دچار تغییراتی شده است. کمپانی پورشه برای کم کردن وزن SUV اسپرت ماکان از قطعات آلومینیمی در زیر بندی استفاده کرده است تا وزن کمتری داشته باشد. ترمز های خودرو هم تقویت شده اند و دیسک های  tungsten-coated قابل سفارش هستند.

پورشه ماکان فیس لیفت (5)

فروش این نمونه از پورشه پانامرا از اواخر ماه جاری در چین آغاز می شود و در اوایل سال 2019 در سایر کشور ها عرضه می شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

احتمال صادرات پورشه های قاچاق به کشور مبدا

پورشه کررا GT با ارزش 1.24 میلیون دلار

شاهکار جدید کمپانی سینگر / پورشه 911 کلاسیک با 500 اسب بخار قدرت

پورشه 959 قهرمان رالی پاریس داکار در سال 1986 به فروش می رسد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی