پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تردد موتورسیکلت

ممنوعیت تردد موتورسیکلت ها در تونل های پائیتخت اجرایی شد

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ محمد رضا مهماندار در گفت و گو با خبرگزاری صداو سیما درباره ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در تونل‌های پایتخت،گفت: تردد موتورسیکلت و کامیون از تونل‌های پایتخت ممنوع است و از امروز(شنبه) با حضور ماموران پلیس راهور با متخلفان برخورد می‌شود . وی گفت: با توجه به اینکه تردد اینگونه […]

هادی سیانکی
شنبه - ۶ مرداد ۱۳۹۷

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

محمد رضا مهماندار در گفت و گو با خبرگزاری صداو سیما درباره ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در تونل‌های پایتخت،گفت: تردد موتورسیکلت و کامیون از تونل‌های پایتخت ممنوع است و از امروز(شنبه) با حضور ماموران پلیس راهور با متخلفان برخورد می‌شود .

وی گفت: با توجه به اینکه تردد اینگونه وسائل نقلیه در تونل‌ها مشکلاتی را برای عبور و مرور بوجود می‌آورد لذا با استقرار ماموران پلیس راهور در ابتدای ورودی تونل‌ها از تردد موتور سیکلت‌ها و کامیون‌ها  جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تصادفات اخیر موتور سیکلت‌ها در داخل تونل توحید نیز گفت : بار‌ها شاهد بودیم موتورسواران با ورود به تونل و استنشاق گاز‌های سمی تعادل خود را از دست می‌دهند و حادثه می‌آفرینند. در صورتی که موتورسواران و رانندگان کامیونت‌ها و کامیون‌ها این موضوع را رعایت نکنند، برابر مقرارات با آن‌ها برخورد خواهد شد.

افزایش موتورسیکلت سواران پایتخت در پی مشکلات اقتصادی/ چاره تردد خارج از ضابطه موتورسیکلت ها چیست؟

جریمه و توقیف موتورسیکلت هایی که در پیاده روها تردد می کنند

تردد موتورسیکلت های کاربراتوری ممنوع می شود

اصفهان ، پایلوت استفاده از موتور سیکلت برقی می شود

آغاز طرح ساماندهی پلاک موتورسیکلت‌ها

کاهش 90 درصدی تولید موتور سیکلت / بیش از 70 درصد نیروی کار تعدیل شدند

برچسب‌ها :

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی