پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واردات رنو-نگین خودرو

عدم دخالت نگین خودرو در ثبت سفارش های غیرقانونی/ شفاف سازی نمایندگی رسمی رنو در خصوص تخلفات واردات خودرو

با انتشار لیست متخلفین واردات خودرو در هفته گذشته، ابهامات این لیست غیر کارشناسی مشخص شد. شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو در ایران، در این خصوص اقدام به شفاف سازی کرده و این طور که پیداست، رنو هایی که به صورت غیر قانونی وارد کشور شده اند، از مبادی غیر رسمی به […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۷ مرداد ۱۳۹۷

با انتشار لیست متخلفین واردات خودرو در هفته گذشته، ابهامات این لیست غیر کارشناسی مشخص شد. شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو در ایران، در این خصوص اقدام به شفاف سازی کرده و این طور که پیداست، رنو هایی که به صورت غیر قانونی وارد کشور شده اند، از مبادی غیر رسمی به کشور آمده اند و ارتباطی با این شرکت ندارند.

با انتشار لیست ثبت سفارشهای غیرمجاز خودرو، شبهاتی که درخصوص بسیاری از شرکتهای واردکننده متهم در پرونده مذکور وجود داشت، شفاف سازی شد. گرچه لیست مذکور ابهاماتی نیز دارد، چرا که تنها یک لیست خام از اطلاعات طبقه بندی نشده است و این ذهنیت را در مخاطب ایجاد می کند که برخی نمایندگان رسمی مرتکب این تخلفات شده‌اند.

شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، بعنوان بزرگترین واردکننده خودرو در کشور، ضمن حمایت از این اقدام اعلام میدارد که همواره با پیروی از قوانین و مقررات جاری کشور و رعایت درستکاری و صداقت در برابر دولت و ملت ایران عمل کرده و نیک نامی و اعتبار امروز حاصل سالها فعالیت و تلاش خالصانه بر مبنای اصول حرفه ای کسب و کار است.

حفظ اعتماد مشتریان و پایبندی به موازین قانونی کشور از مهمترین ارزشهای بنیادی شرکت نگین خودرو است که هیچ گاه و تحت هیچ شرایطی حاضر به خدشه دار شدن وجهه ملی و بین المللی خود نخواهد بود.

در خصوص تعداد انگشت شمار خودروهای رنو که در لیست مذکور موجود است، این شرکت اعلام میدارد که ثبت سفارش آنها تماماً توسط شرکت های غیر رسمی و افراد حقیقی بوده که مطلقاً هیچ گونه ارتباط یا تعاملی با شرکت نگین خودرو نماینده رسمی برند رنو در ایران ندارند.

مصداق بارز ((آش نخورده و دهان سوخته)) در جنجال تخلفات واردات خودرو

تخلف در واردات خودرو به نام پرشیا خودرو به کام سودجویان

خدمات دهی مطابق استانداردهای رنو فرانسه/ گفت و گو جوان خودرو با معاون خدمات پس از فروش نگین خودرو

نگین خودرو از بانک مرکزی شکایت کرد

نگین خودرو برای شفاف سازی پا پیش گذاشت/ مکاتبه نماینده رسمی رنو با بانک مرکزی

مکاتبه نگین خودرو با سازمان حمایت در جهت رفع ابهامات

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی