پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پاگانی هوآیرا (2)

آخرین نمونه از پاگانی هوآیرا ساخته شد/ پایان 7 سال هیجان

سر انجام پایان ساخت پاگانی هوآیرا فرا رسید. این خودرو برای اولین بار در سال 2011 ساخته شد و ادامه دهنده راه زوندا شد. این نمونه با نام Il Ultimo به معنی آخرین در زبان ایتالیایی, معرفی شد. این خودرو با الهام گیری از خودروی فرمول یک مرسدس لوئیس همیلتون طراحی شده است. کار طراحی […]

ارشیا
یکشنبه - ۷ مرداد ۱۳۹۷

سر انجام پایان ساخت پاگانی هوآیرا فرا رسید. این خودرو برای اولین بار در سال 2011 ساخته شد و ادامه دهنده راه زوندا شد. این نمونه با نام Il Ultimo به معنی آخرین در زبان ایتالیایی, معرفی شد. این خودرو با الهام گیری از خودروی فرمول یک مرسدس لوئیس همیلتون طراحی شده است.

کار طراحی و ساخت آخرین نمونه از پاگانی هوآیرا پس از 8 ماه به تازگی به پایان رسیده است و به مالک جدیدش یعنی David Brett تحویل داده شده است. دیوید برت رئیس کمپانی  Prestige Imports در میامی آمریکا است.

پاگانی هوآیرا (4)

او در جریان تمامی مراحل ساخت خودرویش بوده است. دیوید که همکاری نزدیکی با کمپانی پاگانی دارد,حتی در جریان طراحی خودرو هم بوده است و با دیدن طرح های 3 بعدی خودرو, در هم فکری با تیم طراحی نقش داشته است. هم چنین کمپانی پاگانی برای دیگر مشتریان هم از طراحی 3 بعدی استفاده می کند تا به سلیقه خودشان خودروی مورد نظر را طراحی کنند.

پاگانی هوآیرا (5)

همانند هوآیرا معمولی, نمونه L’Ultimo هم از موتور 6 لیتری 12 سیلندر AMG با 789 اسب بخار قدرت و 811 پوند بر فوت گشتاور بهره می برد. در طراحی این خودرو از فاکتور های طراحی نمونه های BC و Tempesta هم استفاده شده است. اسپلیتر جلو, گلگیر های جلو,  skirt های زیر در, دیفیوزر عقب, کاپوت و بال عقب از جنس فیبر کربن ساخته شده اند.

پاگانی هوآیرا (1)

هم چنین در این خودرو از رنگ بندی Petronas turquoise مربوط به خودروی فرمول یک مرسدس استفاده شده است. در حالی که تولید نمونه کوپه به پایان رسید, پاگانی تمرکز خود را در ساخت هوآیرا رودستر خواهد گذاشت. در آینده ای نزدیک نمونه BC رودستر هم ساخته خواهد شد و همانند هوآیرا کوپه, از نمونه رودستر هم تنها 100 دستگاه ساخته خواهد شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

فورد جی تی از هدف ساخت 250 دستگاه در سال بازماند!

ثبت رکورد جدید در پیست نوربرگ رینگ / لامبورگینی اونتادور SVJ رکورد شکست

لامبورگینی اونتادور S / پرچم دار جدید لامبو

خودروی جدید برابهام ساخته شده برای پیست معرفی شد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی