پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تندر 90_ساندرو_نمایشگاه خودرو مشهد_پارس خودرو

تولید تندر 90 و ساندرو متوقف نخواهد شد

 چندی پیش خبری منتشر شد با توجه به مشکلات تامین قطعات تولید خودروهای خانواده تندر ۹۰ و ساندرو  در نیمه دوم سال جاری متوقف خواهد شد اما این موضوع توسط رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی تکذیب شد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ با خروج آمریکا از برجام سرنوشت برخی از مشارکت ها و قراردادهایی […]

هادی سیانکی
سه شنبه - ۹ مرداد ۱۳۹۷

 چندی پیش خبری منتشر شد با توجه به مشکلات تامین قطعات تولید خودروهای خانواده تندر ۹۰ و ساندرو  در نیمه دوم سال جاری متوقف خواهد شد اما این موضوع توسط رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی تکذیب شد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

با خروج آمریکا از برجام سرنوشت برخی از مشارکت ها و قراردادهایی که شرکای خارجی با خودروسازان مشخص نبود اما در هفته های اخیر با خروج این شرکت ها از ایران حال سرانجام تولید برخی از خودروها که داخلی سازی نیز شده اند در هاله از ابهام قرار دارد.

هفته گذشته اعلام شد که با وجه به شرایط موجود و خروج رنو از ایران در نیمه دوم سال جاری تولید تندر 90 و ساندرو متوقف خواهد شد چرا که با خروج این شرکت فرانسوی طبیعتا سطح تعامل ها کاهش خواهد یافت و یا شاید دیگر هیچ همکاری ای صورت نپذیرد اما در روزها گذشته توقف تولید دو خودرو مذکور تکذیب شده است.

محمدرضا نجفی‌منش در این خصوص، اظهار کرد: شرکت رنو همچون سایر شرکتهای بین‌المللی از تحریم‌ها متاثر خواهد شد اما برخلاف آنچه که گفته شده، فعالیت‌هایش را در ایران متوقف نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه البته فعالیتهای رنو نیز تحت تاثیر تحریم‌ها قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: تحریم‌ها باعث ایجاد مشکل در نقل و انتقال مالی خواهد شد که خود موجب کاهش سطح فعالیتها می‌شود.

رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی ادامه داد: طبق بررسی ما سطح فعالیت‌های رنو در ایران به دلیل تحریمها و مشکلات نقل و انتقال مالی کاهش خواهد یافت اما به هیچ وجه قطع نخواهد شد و بنابراین برخلاف آنچه که گفته شده تولید محصولات فعلی رنو در ایران شامل خانواده تندر ۹۰ و ساندرو همچنان ادامه یافته و قطع نخواهد شد.

نجفی‌منش با بیان اینکه رنو تمایلی به کاهش فعالیتهای خود در ایران ندارد، ‌تصریح کرد: با این حال تحریم و مشکلات نقل و انتقال مالی فعالیتهای رنو در ایران را محدود خواهد کرد.

سایپا تحویل تندر90 به جای ساندرو را تکذیب کرد

لادا وستا ، کاندید جایگزینی تندر 90

بروزرسانی و افزایش تولید تندر 90

توقف تولید تندر۹۰ از سوی ایران خودرو تکذیب شد

کمتر از یک ماه تا فاز دوم اجرای استانداردهای 85 گانه خودرویی / احتمال توقف تولید 2 مدل خودرو

توقف تولید خودروهایی که از استانداردهای ملی جا بمانند

احتمال توقف تولید برخی خودرو ها در سال 97

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی