پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو های قاچاق در فیلیپین (5)

68 خودروی قاچاق در فیلیپین در راستای مبارزه با فساد اوراق شدند!

قطعا هیچ چیزی برای عشق ماشین ها به اندازه دیدن تصاویر دلخراش نابود شدن خودرو های محبوبشان ناراحت کننده نیست. اما اخیرا دولت فیلیپن نشان داده است که برای مبارزه با فساد و قاچاق با هیچ کس شوخی ندارد!. اخیرا دولت فیلیپن در راستای برنامه مبارزه با رشوه و فساد و قاچاق تعداد 68 دستگاه […]

ارشیا
چهارشنبه - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷

قطعا هیچ چیزی برای عشق ماشین ها به اندازه دیدن تصاویر دلخراش نابود شدن خودرو های محبوبشان ناراحت کننده نیست. اما اخیرا دولت فیلیپن نشان داده است که برای مبارزه با فساد و قاچاق با هیچ کس شوخی ندارد!. اخیرا دولت فیلیپن در راستای برنامه مبارزه با رشوه و فساد و قاچاق تعداد 68 دستگاه خودرو لوکس را که ارزشی بیش از 5.89 میلیون دلار داشتند را با بولدوزر له کرد.

خودرو های قاچاق در فیلیپین (5)

در لیست این خودروها, نمونه هایی همچون لامبورگینی, پورشه, ماستنگ و 8 موتور سیکلت دیده می شود. اقای Rodrigo Duterte رئیس جمهور فیلیپن پس از گذشت 2 سال از 6 سال رئیس جمهوری خود, اکنون سیاست های مبارزه با رشوه و فساد را به شدت پیگیری می کند. این اولین باری نیست که Rodrigo Duterte خودرو های قاچاق را اوراق می کند. قبل تر در اوایل سال خودرو هایی شامل: ب ام و, شورولت کوروت و جگوار هم که به صورت غیر قانونی وارد کشور فیلیپین شده بودند مورد غضب رئیس جمهور این کشور قرار گرفتند و نابود شدند.

خودرو های قاچاق در فیلیپین (3)

این خودرو ها در مجموع 2.76 میلیون دلار قیمت دارند. به گفته آقای Rodrigo Duterte: من این کار را انجام دادیم به این دلیل که شما باید به دنیا نشان دهید که در بیزینس و سرمایه گذاری های مختلف پایدار هستید. و تنها راه برای نشان دادن توانایی ها, این است که ثابت کنید که توانایی ساخت محصولات را دارید و بتوانید از بهره وری محصولات استفاده کنید. تا قبل از انتخاب شدن آقای Duterte قوانین به نحوی بود که خودرو های قاچاق به صورت مزایده ای فروخته می شدند و سود حاصل از آن خرج منابع دولتی می شد.

خودرو های قاچاق در فیلیپین (2)

اما در دوره ریاست جمهوری Duterte قوانین کاملا تغییر کرد و اکنون خودرو های قاچاق بی برو برگرد طعمه ای لذیذ برای بولدوزر ها خواهند شد. در راستای سیاست های مبارزه با فساد, Duterte قبل تر با قاچاقچیان دارو هم به شدت برخورد کرده بود و تعدادی از آنها را اعدام کرد. او اعلام کرده است که دوست ندارد دولت مردانش از رشوه گرفتن و فساد سود ببرند و به شدت با آنها برخورد خواهد کرد.

خودرو های قاچاق در فیلیپین (1)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

استفاده در سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها سرانجام خودروهای لوکس قاچاق

خودروهای لوکس قاچاق بر سر دوراهی صادر یا امحا شدن

تعلل در تعیین تکلیف خودروهای لوکس قاچاق

خودروهای لوکس قاچاق امحا نمی‌شوند

137 خودرو لوکس متروکه تا آخر مهر ماه به مزایده گذاشته می شوند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی