پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اخلالگران بازار خودرو به دستگاه قضایی معرفی می شوند

پس از التهاب در بازار سکه،ارز و خودرو کمیسیون قضایی مجلس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرد  حالا عضو هیئت رئیسه این کمیسیون از معرف اخلالگران بازار به قوه قضائیه خبر داده است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ یحیی کمالی‌پور عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با […]

هادی سیانکی
شنبه - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

پس از التهاب در بازار سکه،ارز و خودرو کمیسیون قضایی مجلس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرد  حالا عضو هیئت رئیسه این کمیسیون از معرف اخلالگران بازار به قوه قضائیه خبر داده است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

یحیی کمالی‌پور عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم با اشاره به التهابات اخیر بازار ارز، سکه و خودرو اظهار داشت: مقابله اساسی با فساد، قاچاق، رانت‌خواری و تاکید بر شفافیت هر چه بیشتر، امری اجتناب ناپذیر است و برخورد قاطعانه از سوی دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی که اقتصاد کشور را دچار تلاطم و سبب نگرانی مردم شدند، لازم و ضروریست.

 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه اعضای این کمسیون برای بررسی عوامل به وجود آمدن اختلال در بازار‌های مختلف با مسئولان دستگاه‌های ذیربط جلساتی را برگزار کردند، ادامه داد: مقرر شده تا مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین سازمان تعزیرات حکومتی ظرف 2 هفته گزارشات خود را به اعضای کمیسیون ارائه دهند تا ما گزارشات واصله را جمع‌بندی و نتیجه آن را به هیئت‌رئیسه پارلمان برای قرائت در صحن و ارسال به قوه قضائیه اعلام کنیم.

 

کمالی‌پور با تاکید بر اینکه امور اجرایی کشور در دست دولت است،گفت: دولت باید افرادی را که در مسیر وظیفه خودشان دچار انحراف می‌شوند به دستگاه قضا معرفی کند تا با آنها برخورد شود.

 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس تصریح کرد: جرم افرادی که با هدف ایجاد اخلال به بازار سکه، ارز و خودرو ورود کردند فساد فی‌الارض است و حکمشان اعدام است.

 

نقدینگی سرگردان دلیل بر هم خوردن بازار خودرو

ایجاد بازار رانتی دلیل اصلی اختلاف قیمت در بازار خودرو است

معاون وزیر صنعت: تا پایان سال بازار خودرو از منظر تولید تامین خواهد شد

راهکارهای کنترل بازار خودرو / از اختصاص “IP” برای خریدار تا ممانعت از فروش کارتکسی

12 درصد بازار خودرو در چنگ چینی ها / رشد 17 درصدی تولید خودرو در سال گذشته

بیکاری 15 هزار نفر در پی آشفتگی بازار خودرو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی