پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو فرسوده

اسقاط یک موتور سیکلت یا خودرو فرسوده به ازای تولید هر 4 دستگاه

تربتی نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تولیدکنندگان خودرو و موتور سیکلت داخل کشور موظف می‌شوند به ازای تولید هر چهار دستگاه، برگه گواهی اسقاط  یک موتور سیکلت یا خودرو فرسوده را دریافت کنند. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، بیان کرد:  طرح الحاق یک تبصره به […]

هادی سیانکی
دوشنبه - ۵ شهریور ۱۳۹۷

تربتی نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تولیدکنندگان خودرو و موتور سیکلت داخل کشور موظف می‌شوند به ازای تولید هر چهار دستگاه، برگه گواهی اسقاط  یک موتور سیکلت یا خودرو فرسوده را دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، بیان کرد:  طرح الحاق یک تبصره به ماده ۸ قانون هوای پاک مورد برسی قرار گرفت و در نتیجه با اضافه کردن یک تبصره به عنوان تبصره ۳ به ماده ۸ قانون هوای پاک موافقت شد.

وی با بیان اینکه با اضافه شدن این تبصره، تولیدکنندگان خودرو و موتور سیکلت داخل کشور موظف می‌شوند به ازای تولید هر چهار دستگاه خودرو یا موتورسیکلت، برگه گواهی اسقاط یک دستگاه موتور سیکلت یا خودرو فرسوده را حسب مورد از اسقاط دریافت کنند، تصریح کرد: در جلسه امروز کمیسیون جمعی از اعضای اتحادیه‌ها و تعاونی‌های صید و صیادی کشور حضور داشتند.

این تصمیم در حالی است که موضوع اسقاط خودرو  از مسائلی است که هم تولید کنندگان خودرو و هم تولیدکنندگان موتور سیکلت بارها نسبت به آن اعتراض داشته اند. اخیرا دبیر انجمن موتور سیکلت اعلام کرد که مراکز اسقاط موجود مناسب نیست و گفته شده برای اسقاط موتورسیکلت مجبور هستیم که خود مرکز اسقاط ایجاد کنیم که این وظیفه ما نیست ضمن اینکه قانون اسقاط موتور و خودرو نیاز به بازنگری دارد.

چرخ اسقاط خودروهای فرسوده در پی ممنوعیت واردات خودرو از حرکت ایستاد

ظرفیت محدود برای اجرای پروژه اسقاط خودروهای سنگین فرسوده

ادامه سریال تناقض در خصوص واردات خودرو / لغو مصوبه اسقاط برای خودروهای وارداتی منطقه آزاد

حق السهم اسقاط خودروهای پلاک اروند حذف می شود

مراکز اسقاط خودرو خالی از اسقاطی ها

ابلاغ دستورالعمل انتقال گواهی اسقاط خودرو

افزایش قیمت خودرو برای اسقاط خودروهای فرسوده

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی