پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز GLE (4)

مرسدس بنز GLE مدل 2019 در نمایشگاه پاریس رونمایی خواهد شد

اسپای شات ها و عکس های مختلف گرفته شده از مرسدس بنز GLE نسل جدید، خبر از طراحی جدید نسل بعدی می دهد. این خودرو به احتمال زیاد در نمایشگاه پاریس اتو شو رونمایی خواهد شد. اکنون طراحی نسل جدید، شبیه به مدل بزرگتر GLC شده است. عکس های جدید منتشر شده از مرسدس بنز […]

ارشیا
یکشنبه - ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

اسپای شات ها و عکس های مختلف گرفته شده از مرسدس بنز GLE نسل جدید، خبر از طراحی جدید نسل بعدی می دهد. این خودرو به احتمال زیاد در نمایشگاه پاریس اتو شو رونمایی خواهد شد. اکنون طراحی نسل جدید، شبیه به مدل بزرگتر GLC شده است.

مرسدس بنز GLE (6)

عکس های جدید منتشر شده از مرسدس بنز GLE، ظاهر واضح تری را از این خودرو به نمایش می گذارد. اکنون بدنه خودرو بدون پوشش مخصوص در خیابان دیده شده است. در قسمت جلویی طراحی جدیدی را شاهد هستیم. جلوپنجره اکنون با یک خط افقی با پوشش کرومی دیده می شود. هم چنین چراغ های LED جدید هم طراحی متفاوتی دارند. در قسمت عقبی، چراغ ها با پوشش مخصوصی پوشانده شده است.

مرسدس بنز GLE (3)

هم چنین ستون D خودرو اکنون مشکی رنگ شده است. بین چراغ ها از یک قاب کرومی استفاده شده است که دو چراغ را به هم متصل می کند. طراحی اسپرت تر مرسدس بنز GLE نسل جدید، خبر از معرفی نمونه AMG می دهد. هم چنین چندی قبل عکس هایی از کابین GLE منتشر شد که نشان می دهد این خودرو اکنون جادار تر است. هم چنین در فضای کابین از دو صفحه نمایش بزرگ استفاده شده است.

مرسدس بنز GLE

به احتمال زیاد مرسدس بنز GLE نسل جدید از موتور 3 لیتری تویین توربو 6 سیلندر و موتور های الکتریکی قرار گرفته بر روی هر 4 چرخ بهره می برد. گیرباکس این خودرو هم از نوع 9 سرعته اتوماتیک خواهد بود. مرسدس بنز AMG GLE 63 هم در آینده ای نزدیک به سبد محصولات مرسدس می پیوندد و از موتور 4 لیتری 8 سیلندر بهره می برد.

مرسدس بنز GLE (2)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مرسدس بنز Silver Arrow کانسپت / یادبودی از رکورد دار سرعت در دهه 30 میلادی

ب ام و M7 ساخته خواهد شد/ شاسی بلند 600 اسب بخاری باواریا

اینترنشنال اسکات تقویت شده با قیمت 229 هزار دلار!

اینترنشنال اسکات تقویت شده با قیمت 229 هزار دلار!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی