پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پراید_تیبا

هجوم 6 میلیون نفر به سایت سایپا/ سایت فروش سایپا مرحله ای شد!

سایپا طبق وعد پیش فروش محصولات خود را صبح امروز اغاز کرد. همان طور که انتظار می رفت، تعداد قابل توجهی متقضای برای خرید خودرو به این سایت هجوم آوردند. 6 میلیون نفر به سایت سایپا مراجعه کرده اند که از این تعداد 700 هزار نفر متقاضی هستند.   شرکت خودروسازی سایپا در رابطه با […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

سایپا طبق وعد پیش فروش محصولات خود را صبح امروز اغاز کرد. همان طور که انتظار می رفت، تعداد قابل توجهی متقضای برای خرید خودرو به این سایت هجوم آوردند. 6 میلیون نفر به سایت سایپا مراجعه کرده اند که از این تعداد 700 هزار نفر متقاضی هستند.

 

شرکت خودروسازی سایپا در رابطه با فروش اینترنتی تعدادی از محصولات سایپا که از صبح امروز آغاز شده است اعلام کرد، ” از همان دقایق نخست آغاز فروش خودرو در این طرح تا این لحظه حدود 6 میلیون نفر سایت را مشاهده و در آنِ واحد 700 هزار نفر خواستار ورود به سایت برای ثبت شده‌اند که ثبت نام این میزان تقاضا اصلاً امکان پذیر است.

براساس اعلام شرکت سایپا، برای مدیریت ثبت نام متقاضیان، فروش به صورت مرحله‌ای شده است به نحوی که سایت هر 15 دقیقه 10 ثانیه باز می‌شود تا آن دسته از افرادی که در سایت حضور دارند امکان ثبت نام پیدا کنند. این روال تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد. از مردم تقاضا می‌کنیم برای ثبت نام صبر داشته  و به سایت هجوم نیاورند.”

 

پیش فروش محصولات سایپا از ساعت 10 صبح امروز آغاز می شود + جدول و جزییات

پیش فروش 50 هزار محصول سایپا از چهارشنبه 14 شهریور/ اهداف تولید سایپا در 5 ماهه نخست 97 محقق شد

احتمال پیش فروش خودروسازان در روزهای آتی، ترمز بازار خودرو را کشید + جدول قیمت خودرو (شهریور 97)

سایپا از ابتدای مرداد بیش از 55 هزار دستگاه خودرو تحویل داد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی