پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا-و-جیلی

مذاکره جیلی و تویوتا بر سر ساخت خودروهای هیبریدی

به گزارش رویترز، کمپانی های جیلی و تویوتا مذاکراتی را برای ساخت خودروهای هیبریدی آغاز کرده اند. این خبر در چین هم تایید شده است و به احتمال زیاد به زودی همکاری این دو کمپانی آغاز خواهد شد. همکاری با کمپانی تویوتا که تجارب بسیار خوبی در ساخت خودرو های هیبریدی دارد، می تواند برای […]

ارشیا
شنبه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

به گزارش رویترز، کمپانی های جیلی و تویوتا مذاکراتی را برای ساخت خودروهای هیبریدی آغاز کرده اند. این خبر در چین هم تایید شده است و به احتمال زیاد به زودی همکاری این دو کمپانی آغاز خواهد شد. همکاری با کمپانی تویوتا که تجارب بسیار خوبی در ساخت خودرو های هیبریدی دارد، می تواند برای هولیدینگ جیلی بسیار کار آمد باشد.

تویوتا و جیلی (2)

هولدینگ جیلی هم اکنون کمپانی ولوو را هم در اختیار دارد. کمپانی ولوو هم تاکنون چند نمونه هیبریدی ساخته است که این توجه هولدینگ جیلی به سگمنت خودروهای الکتریکی را نشان می دهد. جیلی 9.7 درصد از سهام دایملر را هم در اختیار دارد که مالک کمپانی های اسمارت و مرسدس بنز است. خودروهای الکتریکی هم اکنون محبوبیت زیادی ندارند. اما استفاده از خودروهای هیبریدی نقش تعیین کننده ای در ساخت محصولات کمپانی های مختلف خواهد داشت.

تویوتا و جیلی (3)

اکنون تمام کمپانی ها به دنبال کم کردن آلایندگی محصولات خود هستند و استفاده از تکنولوژی هیبرید می تواند تاثیر بسیار مثبتی در این امر داشته باشد. استفاده از تکنولوژی هیبرید به 5 بخش تقسیم می شود: mild hybrids, regular hybrids, plug-in hybrids, , خودرو های الکتریکی و خودروهای پیل سوختی. کمپانی تویوتا قصد دارد تا سال 2030 تعداد 5.5 میلیون دستگاه خودرو هیبریدی در سال بسازد. رقمی که بیش از نیمی از آمار فروش تویوتا در سال را تحت پوشش قرار می دهد.

تویوتا و جیلی (4)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی  

ابر پروژه جیلی و لوتوس/ جیلی 2 بیلیون دلار در کمپانی لوتوس سرمایه گذاری می کند

آرین خودرو پارس به خودروهای جیلی خدمات می دهد 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی