پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کامیونداران

ارز دولتی برای تامین اقلام ضروری کامیون داران اختصاص می یابد

با تصمیم وزارت صنعت به منظور تامین 15 قلم ضروری کامیون داران ارز دولتی اختصاص خواهد یافت. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ رئیس کمیته حمل و نقل مجلس شورای اسلامی با عنوان این خبر اظهار داشت: نشستی با حضور نمایندگان تمام دستگاه ها از جمله سازمان تعزیرات، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت راه […]

هادی سیانکی
دوشنبه - ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

با تصمیم وزارت صنعت به منظور تامین 15 قلم ضروری کامیون داران ارز دولتی اختصاص خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

رئیس کمیته حمل و نقل مجلس شورای اسلامی با عنوان این خبر اظهار داشت: نشستی با حضور نمایندگان تمام دستگاه ها از جمله سازمان تعزیرات، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت راه و شهرسازی، راهداری و نماینده صنف کامیون داران برگزار شد که در این جلسه تمام مسائل مرتبط با کامیون داران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد : یکی از مشکلات کامیون داران، توزیع نامناسب لاستیک بود که این مسئله موجب افزایش قیمت این محصول شد، از این رو مقرر شد اقدامات مقتضی برای کاهش مشکلات کامیون داران در این حوزه صورت گیرد و از دو ماه گذشته به صورت هفتگی، حدود 60 هزار حلقه لاستیک برای تعادل قیمت ها، در بازار عرضه شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف شد که در حوزه ثبت سفارش اقلام ضروری کامیون داران که حدود 15 قلم است، اقدامات لازم را صورت دهد.

وی از برنامه وزارت صنعت برای تخصیص ارز دولتی برای تأمین 15 قلم ضروری کامیون داران خبر داد و افزود: سازمان تعزیرات و سازمان حمایت از مصرف کنندگان نیز متعهد شد که با اقدامات سودجویانه افراد در احتکار اجناس و اقلام مورد نیاز کامیون داران برخورد کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: یکی دیگر از مشکلات کامیون داران، تحویل سهمیه سوخت بر اساس پیمایش بود که مقرر شد که شرکت پخش و پالایش باید نسبت به اصلاح سامانه مذکور اقدام کند.

بررسی تامین ارز قطعات پرمصرف کامیون داران در کمیسیون عمران مجلس

190 هزار حلقه لاستیک میان کامیون داران توزیع می شود

تشریح آخرین اقدامات انجام شده درخصوص مطالبات رانندگان و کامیون‌ داران

لاستیک کامیون 800 هزار تومان ارزان شد / عرضه حواله لاستیک به نرخ دولتی در پایانه های بار

بیمه تکمیلی رانندگان کامیون در دستور کار سازمان راهداری

کمبود 100 هزار حلقه لاستیک در ناوگان حمل و نقل جاده ای/ عدم همکاری وزارت صنعت برای رفع این مشکل

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی