پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

میتسوبیشی_لنسر

پیش فروش و فروش نقدی و اقساطی میتسوبیشی (شهریور 94)

شرکت آرین‌موتور نماینده محصولات میتسوبیشی موتورز ژاپن شرایط پیش فروش و فروش نقدی و اقساطی میتسوبیشی مدل های اوتلندر ، ASX ، لنسر و میراژ ۲۰۱۶ اعلام کرده است . در این شرایط 6 تیپ مختلف از 4 محصول اصلی میتسوبیشی در ایران به فروش گذاشته شده اند که در این بین اوتلندر2015 ، میتسوبیشی […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۲ شهریور ۱۳۹۴

شرکت آرین‌موتور نماینده محصولات میتسوبیشی موتورز ژاپن شرایط پیش فروش و فروش نقدی و اقساطی میتسوبیشی مدل های اوتلندر ، ASX ، لنسر و میراژ ۲۰۱۶ اعلام کرده است .

    در این شرایط 6 تیپ مختلف از 4 محصول اصلی میتسوبیشی در ایران به فروش گذاشته شده اند که در این بین اوتلندر2015 ، میتسوبیشی ASX تیپ 2 ، لنسر تیپ 1 و میراژ 2016 با آپشن های جدید با تخفیف ویژه در فروش نقدی به مشتریان عرضه می شوند.

    همچنین در شرایط فروش اقساطی میتسوبیشی ASX و اوتلندر در طرح تحویل 10 روزه بدون بهره با اقساط 12 ماهه به مشتریان عرضه می شود. لنسر تیپ 1 و میراژ نیز با تحویل 30 روزه از اقساط 12 ماهه بدون بهره استفاده می کنند و از نکات قابل توجه در این شرایط فروش می توان به امکان خرید هاچ بک میراژ تنها با پیش پرداخت 40 میلیون تومان و 12 قسط بدون بهره اشاره کرد.

    شرایط_فروش_لیزینگی_اقساطی_میتسوبیشی_شهریور_94

    شرایط فروش لیزینگی اقساطی میتسوبیشی شهریور 94

    شرایط_فروش_نقدی_میتسوبیشی_شهریور_94

    شرایط فروش نقدی میتسوبیشی شهریور 94

    شرایط_پیش-فروش_علی الحساب_میتسوبیشی_شهریور_94

    شرایط پیش فروش علی الحساب میتسوبیشی شهریور 94

    شرایط اعلام شده از سوی آرین موتوربه شرح زیر می باشد:

    دیدگاه خود را بنویسید

    نظرات کاربران

    کیوسک مطبوعاتی