پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نوسازی ناوگان تاکسیرانی

نوسازی ناوگان تاکسیرانی با همکاری بانک ها

نوسازی ناوگان تاکسیرانی از مهمترین دغدغه های دولت بوده که این امر با همکاری چند بانک از جمله بانک پارسیان و پست بانک انجام شده است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ طرح نوسازی خودروهای فرسوده  و نوسازی ناوگان تاکسیرانی با همکاری بانک پارسیان و دیگر بانک ها که مربوط به 90 هزار خودرو […]

هادی سیانکی
شنبه - ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

نوسازی ناوگان تاکسیرانی از مهمترین دغدغه های دولت بوده که این امر با همکاری چند بانک از جمله بانک پارسیان و پست بانک انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

طرح نوسازی خودروهای فرسوده  و نوسازی ناوگان تاکسیرانی با همکاری بانک پارسیان و دیگر بانک ها که مربوط به 90 هزار خودرو درسطح کشور می شد، میان وزارت کشور، خودروسازها و سازمان تاکسی رانی به انجام رسید که به موجب این طرح 60 هزار خودرو درسطح کشور نوسازی شد این طرح کمک زیادی به رانندگان تاکسی کرد و ازجمله طرح های بسیار مفید در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی بانک بود.

بانک پارسیان همکاری خوبی در زمینه طرح نوسازی تاکسی های فرسوده با سازمان تاکسیرانی داشته، به خصوص در جهت سهولت پرداخت تسهیلات که با ضامن شدن رانندگان برای یکدیگر کمک زیادی به آنها درارائه تسهیلات نوسازی کرد.

این طرح اما با توجه به مشکلات خودروسازان در تحویل خودرو تقریبا متوقف شده است اما همکاری با بانک ها همچنان ادامه دارد و بانک پارسیان بمنظور عمل به مسئولیت های اجتماعی خود همکاری خوبی با سازمان تاکسیرانی در جهت به سرانجام رساندن طرح های اجتماعی و کاهش آلودگی و ترافیک شهری را دارند.

به گفته علیرضا قنادان رییس سازمان تاکسیرانی تهران به منظوراینکه از طرح نوسازی فاصله نگیریم و درجهت کاهش آلودگی هوا اثربخش باشیم طرح جدیدی در شورای عالی ترافیک پیشنهاد داده ایم که درصورت موافقت قرار است رانندگان خود مسئولیت اسقاط ماشین های فرسوده را برعهده بگیرند و به جای گرفتن خودروهای نو از خودروهایی با عمر 3 سال استفاده کنند و بانک ها برای تبدیل خودروهای جدید به تاکسی به رانندگان تسهیلات ارائه کنند که به نظر می رسد چنین طرحی برای رانندگان کارآمد باشد.

بلاتکلیفی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی

چالش نوسازی ناوگان تاکسیرانی و استیصال رانندگان

مشارکت پست بانک برای پرداخت تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهری

برلیانس جایگزین مناسب برای ناوگان تاکسیرانی

تجهيز ناوگان تاکسیرانی ساحل عاج با محصولات ايران خودرو

دستورالعمل جدید حمل و نقل دانش آموزی توسط اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری ابلاغ شد

آمادگی کامل سایپا در جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی