پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حمایت از محیط زیست

درخواست همکاری هلدینگ داتیس برای فعالیت های محیط زیستی

هلدینگ داتیس گام های آغازین را برداشته و به میانه راه قدم نهاده و زیرساخت های لازم محیط زیستی را فراهم کرده است، از مخاطبانش می خواهد در این مسیر با آن همراه شوند تا گام های بعدی را استوارتر بردارد. چرا که همه به خوبی می دانند که وضعیت محیط زیست کشور در شرایط […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

هلدینگ داتیس گام های آغازین را برداشته و به میانه راه قدم نهاده و زیرساخت های لازم محیط زیستی را فراهم کرده است، از مخاطبانش می خواهد در این مسیر با آن همراه شوند تا گام های بعدی را استوارتر بردارد. چرا که همه به خوبی می دانند که وضعیت محیط زیست کشور در شرایط مناسبی نیست و برای درمان دردهای آن به مشارکت همه مردم این سرزمین نیاز است.

آلودگی هوا، ذوب شدن یخچال ها و گرم شدن زمین از جمله موضوعات مهمی است که بشر امروزی با آن دست و پنجه نرم می کند. درمان چنین پدیده ای نیازمند توجه و چاره اندیشی آحاد مردم از جمله فعالان اقتصادی است. مناسبت های محیط زیستی “روز پاکسازی جهان” و “روز حفاظت از لایه ازون” شاید برای همه ی ما تلنگری باشد برای یادآوری اینکه در جهانی با منابع محدود زندگی می کنیم و اگر خودمان چاره ای برای حفاظت و نگهداری آن نیندیشیم به زودی شاهد زوال و نابودی کامل آن خواهیم بود و آیندگان از این موهبت های الهی بی نصیب خواهند شد. هلدینگ داتیس، از آغاز کار تا کنون همواره حفاظت از محیط زیست را از اهداف اصلی و اولویت های اجرایی خود قرار داده است.

هلدینگ داتیس به خوبی می داند که عملکرد و اثربخشی آرمانی، که موجب بهبود کیفیت زندگی ایرانیان می شود تنها با اقدام گروهی و جذب مشارکت مردمی تحقق می یابد. اکنون که هلدینگ داتیس گام های آغازین را برداشته و به میانه راه قدم نهاده و زیرساخت های لازم محیط زیستی را فراهم کرده است، از مخاطبانش می خواهد در این مسیر با آن همراه شوند تا گام های بعدی را استوارتر بردارد. چرا که همه به خوبی می دانند که وضعیت محیط زیست کشور در شرایط مناسبی نیست و برای درمان دردهای آن به مشارکت همه مردم این سرزمین نیاز است.

هلدینگ داتیس جهت ایفای هرچه موثرتر نقش مسئولیت اجتماعی خود در قبال محیط زیست از همه سازمان ها و NGO های محیط زیستی دعوت می نماید تا رزومه و پروپوزال پیشنهادی، جهت فعالیت های آتی محیط زیستی خود را به آدرس روابط عمومی سازمان PR@datisworldwide.com ارسال نمایند، تا پس از بررسی آنها نسبت به همکاری و همراهی در پروژه های آتی اقدام نماییم.

نگاه سلیقه ای، سنگ راه پیشرفت بخش خصوصی / تحریم های داخلی مسبب برخی مشکلات اقتصادی

نگاه متفاوت هلدینگ داتیس به تجارت در ایران

سلیقه به جای قانون/ برخوردهای سلیقه ای وزارت صمت با بخش خصوصی ادامه دارد

تولید و اشتغال اولویت داتیس خودرو / نقش موثر داتیس در تشویق مردم به استفاده از خودروهای هیبرید

وزارت صنعت اعلام کرد: داتیس خودرو نماینده انحصاری و رسمی هایکو آلمان در ایران است

وزارت صمت داتیس خودرو را به عنوان نمایندگی انحصاری هایکو تایید کرد

عیب یابی رایگان خودروهای سواری ولوو توسط داتیس خودرو

تکمیل فرایند کلینیک تخصصی داتیس خودرو / خدمات صفر تا صد محصولات ولوو در ایران

استارت جذب نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش داتیس خودرو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی