پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

داتیس خودرو

وزارت صمت داتیس خودرو را به عنوان نمایندگی انحصاری هایکو تایید کرد

پس از گذشت 17 ماه وزارت صنعت، معدن و تجارت، داتیس خودرو را به عنوان نمایندگی انحصاری هایکو اسپورتیو در ایران به رسمیت شناخت.   پس از کش وقوس های فراوان وگذشت  ۱۷ ماه انتظار وزارت صنعت، معدن و تجارت رسما داتیس خودرو را بعنوان نماینده انحصاری برند هایکو اسپورتیو تایید کرد. هایکو اسپورتیو شریک […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۲۸ تیر ۱۳۹۷

پس از گذشت 17 ماه وزارت صنعت، معدن و تجارت، داتیس خودرو را به عنوان نمایندگی انحصاری هایکو اسپورتیو در ایران به رسمیت شناخت.

 

پس از کش وقوس های فراوان وگذشت  ۱۷ ماه انتظار وزارت صنعت، معدن و تجارت رسما داتیس خودرو را بعنوان نماینده انحصاری برند هایکو اسپورتیو تایید کرد.

هایکو اسپورتیو شریک تجاری برند ولوو است که در حال حاضر یکی از شرکت‌های قطعه ساز این برند در جهان محسوب میشود و بعنوان شریک تجاری این شرکت در حال فعالیت است.

داتیس خودرو حالا توانسته با اخذ نمایندگی از این برند مشهور در کشور بعنوان شرکتی که خدمات پس از فروش محصولات ولوو را در اختیار دارد شناخته شود و با باز شدن مجدد سامانه ثبت سفارش میتوان این نوید را داد که شاهد حضور مدلهای جدید محصولات ولوو توسط داتیس خودرو در کشور باشیم.

در حال حاضر نیز داتیس خودرو با راه اندازی کلینیک تخصصی محصولات ولوو در تهران خدمات صفر تا صدی را با بالاترین تکنولوژی های ولوو در کشور به مشتریان ارائه میدهد و بزودی با  گسترش شبکه نمایندگی های خود در کل کشور به ولوو سوران خدمات پس از فروش ارائه نماید.

منبع: خودروپلاس

ولوو S90 پاک ترین خودرو در تست آلایندگی پنج گاز

عیب یابی رایگان خودروهای سواری ولوو توسط داتیس خودرو

تکمیل فرایند کلینیک تخصصی داتیس خودرو / خدمات صفر تا صد محصولات ولوو در ایران

تولید و اشتغال اولویت داتیس خودرو / نقش موثر داتیس در تشویق مردم به استفاده از خودروهای هیبرید

استارت جذب نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش داتیس خودرو

فرمول های روغنی!/ روغن موتور تاکومی با فرمولاسیون مخصوص موتورهای توربوشارژ

مدال کیفیت خدمات ولوو بر سینه داتیس خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی