پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات پس از فروش ولوو-داتیس خودرو

مدال کیفیت خدمات ولوو بر سینه داتیس خودرو

خدمات پس از فروش داتیس خودرو از سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) نمره قبولی گرفت. شرکت داتیس خودرو که در حوزه خدمات پس از فروش و به خصوص خدمات پس از فروش خودروهای ولوو در ایران مدتهاست فعالیت های گسترده ای را آغاز کرده است، این بار علاوه بر رضایت مشتریان در آزمون […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۵ خرداد ۱۳۹۷

خدمات پس از فروش داتیس خودرو از سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) نمره قبولی گرفت.

شرکت داتیس خودرو که در حوزه خدمات پس از فروش و به خصوص خدمات پس از فروش خودروهای ولوو در ایران مدتهاست فعالیت های گسترده ای را آغاز کرده است، این بار علاوه بر رضایت مشتریان در آزمون ISQI توانست نمره قبولی بگیرد. این در حالی است که داتیس خودرو خدمات به برندی را در دستور کار قرار دارد که به دلیل کیفیت پایین خدمات پس از فروش وارد کننده در سال های قبل، مشتریان ناراضی بسیاری داشت. در این راستا این شرکت اقدام به اموزش نیروهای متخصص در آلمان و سوئیس کرده و حالا با متخصصین خود در مراکز خدماتی خیال خریداران ولوو را راحت می کند.

از جمله دلایل کسب نمره قبولی داتیس خودرو در حوزه خدمات پس از فروش باید به کیفیت متریال و قطعات اصلی مورد استفاده در مراکز خدمات خود اشاره کرد. زیرا در حالی که بسیاری از تعمیرگاه های شخصی اقدام به استفاده از روغن های نامرغوب، قطعات قاچاق و ابزارهای غیر استاندارد در خدمات رسانی به خودروهای ولوو می کنند، داتیس خودرو با رعایت استانداردهای تعریف شده ولوو و همکاری با شریک تجاری ولوو ( هیکو اسپرتیوو آلمان ) خدمات با کیفیت و برازنده برند ولوو را در ایران ارئه می کند. این در شرایطی است که گسترش مراکز خدماتی در استان های اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، ساری و یزد نیز در فاز اول پروژه خدمات با کیفیت این شرکت قرار دارد. همچنین در آینده زاهدان، کرمان، گرگان، اردبیل، زنجان و رشت نیز زیر پوشش مراکز خدماتی داتیس خودرو قرار خواهند گرفت. مدال تایید کیفیت خدمات پس از فروش داتیس خودرو به برند ولوو، حالا مسئولیت این شرکت را در خدمات رسانی به مشتریان سنگین تر خواهد کرد.

نگاه نو داتیس خودرو به خدمات تخصصی

افتخار آفرینی ولوو در نمایشگاه ژنو 2018/ ولوو XC40 بهترین خودرو اروپا شد

درهای وزارت صنعت به روی سرمایه گذاران باز است

داتیس خودرو ماجرای ولوو و هایکو را شفاف سازی کرد

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی