پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عرضه و تقاضا در بازار لاستیک بر هم خورده / مشکل تامین مواد اولیه و ترخیص کالا از گمرک ادامه دارد

تقاضا در بازار بالاست اما جنس در بازار به میزان تقاضا نیست و کارخانجات تولید کافی نداشته اند چرا که برای تامین مواد اولیه دچار مشکل هستند و به همین دلیل چرخه تولید ناقص است و در نتیجه توازن بازار کاملا بر هم خورده است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ داوود سعادتی نژاد […]

هادی سیانکی
سه شنبه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۷

تقاضا در بازار بالاست اما جنس در بازار به میزان تقاضا نیست و کارخانجات تولید کافی نداشته اند چرا که برای تامین مواد اولیه دچار مشکل هستند و به همین دلیل چرخه تولید ناقص است و در نتیجه توازن بازار کاملا بر هم خورده است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

داوود سعادتی نژاد رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، فیلتر، پنچرگیران و فیلترسازان تهران در مورد مشکلات بخش تولید تایر در کشور اظهار کرد: اجناس ما 2 تا 2/5 برابر افزایش قیمت داشته و از سویی تولید کارخانجات بسیار کاهش یافته است.

وی گفت: تقاضا در بازار بالاست اما جنس در بازار به میزان تقاضا نیست و کارخانجات تولید کافی نداشته اند چرا که برای تامین مواد اولیه دچار مشکل هستند و با کمبود این مواد برای تولید مواجه شده‌اند البته برخی کارخانه‌ها هم دلیل عدم تولید را تعطیلات تابستانی عنوان کرده‌اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، فیلتر، پنچرگیران و فیلترسازان تهران عنوان کرد: حواله ورود لاستیک تولید شده زمان بر است و حدود 40 روز طول می‌کشدتا حواله آن صادر و لاستیک وارد بازار شود.

وی با اشاره به مشکلات ترخیص کالا و مواد اولیه از گمرک خاطرنشان کرد: برخی کارخانه‌ها به ما اطلاع دادند که مشکل ترخیص مواد اولیه از گمرک دارند و حدود دو ماه در گمرک بلوکه شده است.

ممنوعیت صادرات انواع لاستیک سبک و سنگین

قیمت گذاری لاستیک به انجمن تایر واگذار شد

موافقت دولت با کاهش سود بازرگانی لاستیک برای خودروهای سواری

کمبود 100 هزار حلقه لاستیک در ناوگان حمل و نقل جاده ای/ عدم همکاری وزارت صنعت برای رفع این مشکل

ماجرای لاستیک اجاره ای برای معاینه فنی خودرو چیست؟

راه اندازی سامانه توزیع لاستیک ناوگان جاده ای

لاستیک های غیراستاندارد ارزان تهدیدی برای جان انسان ها!

هشدار پلیس درباره عمر لاستیک‌های خودرو / حداقل آج لاستیک باید 1/6 میلیمتر باشد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی