پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آئودی e-tron

اولین محصول تمام الکتریکی آئودی معرفی شد / e-tron با قیمت پایه 74 هزار دلاری

اولین محصول تمام الکتریکی آئودی بلاخره بعد از جنجال های فراوان رونمایی شد. قبل تر معرفی e-tron به علت دستگیر شدن رئیس کمپانی آئودی به تعویق افتاده بود. این خودرو اولین شاسی بلند لوکس تمام الکتریکی آئودی و یکی از پیشرفته ترین خودروهای تاریخ این کمپانی است. این خودرو از موتورهای الکتریکی در هر 4 […]

ارشیا
سه شنبه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۷

اولین محصول تمام الکتریکی آئودی بلاخره بعد از جنجال های فراوان رونمایی شد. قبل تر معرفی e-tron به علت دستگیر شدن رئیس کمپانی آئودی به تعویق افتاده بود. این خودرو اولین شاسی بلند لوکس تمام الکتریکی آئودی و یکی از پیشرفته ترین خودروهای تاریخ این کمپانی است.

آئودی e-tron (4)

این خودرو از موتورهای الکتریکی در هر 4 چرخ بهره می برد که بصورت هوشمند عمل می کنند. برای بهره وری بیشتر در رانندگی جاده ای، بیشتر قدرت e-tron از موتورها در چرخ های عقب گرفته می شود. هم چنین سیستمی پیشرفته با نام Thermal Management در این خودرو به کار رفته است که از انرژی اتلافی بیش از 3 کیلووات ذخیره می کند و از آن برای خنک کردن موتور ها و سیستم تهویه هوا استفاده می کند.

آئودی e-tron (3)

هم چنین این تکنولوژی به عمر بیشتر باتری ها و شارژ سریع تر هم کمک می کند. سیستم پیشرفته دیگر با نام Energy Recuperation هم وظیفه ذخیر انرژی از نیروی اتلافی ناشی از ترمزگیری را بر عهده دارد. شاسی و زیر بندی هم اکنون پیشرفته تر شده است. سیستم Adaptive Suspension هم وظیفه کنترل میزان ارتفاع خودرو به منظور جلوگیری از ضربه و آسیب به شاسی در شرایط مختلف رانندگی را بر عهده دارد.

آئودی e-tron (3)

هنوز اطلاعات دقیقی از میزان گشتاور و قدرت این خودرو در دست نیست. اما موتورهای الکتریکی قادر هستند آئودی e-tron را در مدت 5.5 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت از حالت سکون برساند. سرعت نهایی هم 198 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

آئودی e-tron (6)

هم چنین این خودرو در شرایط مساعد قادر است به میزان 1600 کیلوگرم وزن را جابجا کند. قیمت نمونه های مختلف این خودرو در آمریکا مشخص شده است. مدل Premium Plus تنها 74,800 دلار قیمت دارد. مدل Prestige 81,800 دلار قیمت خواهد داشت در حالی که First Edition 86,700 دلار قیمت خواهد داشت.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

تصمیم بحث برانگیز آئودی / نسل جدید R8 تمام الکتریکی خواهد بود

آئودی A7 تنها 68,995 دلار قیمت خواهد داشت

طرح های تشویقی جدید آئودی برای حفظ مشتریان ثابت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی