پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیما ایرباس

نرخ اعلامی بلیت هواپیما تهران به نجف غیر منطقی است

سیداحسن علوی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شواری اسلامی، در واکنش به افزایش چشمگیر نرخ بلیط هواپیما به ویژه نرخ بلیط هوایی عراق در ایام اربعین، گفت: طبق اظهارات مقامات سازمان هواپیمایی کشور، نرخ بلیط هوایی تهران به نجف حدود دو میلیون و 500 هزار تومان تخمین زده شده است، اما به نظر من این […]

هادی سیانکی
یکشنبه - ۱ مهر ۱۳۹۷

سیداحسن علوی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شواری اسلامی، در واکنش به افزایش چشمگیر نرخ بلیط هواپیما به ویژه نرخ بلیط هوایی عراق در ایام اربعین، گفت: طبق اظهارات مقامات سازمان هواپیمایی کشور، نرخ بلیط هوایی تهران به نجف حدود دو میلیون و 500 هزار تومان تخمین زده شده است، اما به نظر من این میزان افزایش به هیچ وجه قابل قبول نیست.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

این نماینده مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه نرخ اعلامی برای بلیط هواپیما تهران- نجف غیرمنطقی است، افزود: مسئولان سازمان هواپیمایی باید تدبیر ویژه ای برای کاهش نرخ و ارائه بلیط هواپیما در ایام اربعین بیاندیشند.

وی ادامه داد: البته مسئولان هواپیمایی اعلام می کنند که 55 درصد از افزایش نرخ بلیط هواپیما به علت تلاطمات و مشکلات حوزه ارز است، اما به نظر نمایندگان مجلس، نوسانات حوزه ارز با وجود نقش اساسی، نباید عاملی برای افزایش چشمگیر نرخ بلیط هواپیما باشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اعلام اینکه نرخ بلیط هواپیما در مهر ماه تعدیل خواهد شد، افزود: البته شرایط و مکانیزم کاهش نرخ بلیط باید مشخص و شفاف شود، از این رو در نشست این هفته کمیسیون، مسئله افزایش نرخ بلیط به ویژه بلیط هواپیما در ایام اربعین با حضور مسئولان وزارت راه و سازمان هواپیمایی مورد رسیدگی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: البته یکی از موضوعات و مباحث مهم، مسئله تخصیص ارز دولتی به ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی است، از این رو اگر دولت تدبیری برای اختصاص ارز دولتی نیاندیشد، قطعا باید شاهد تلاطمات قیمت در بلیط هواپیما باشیم.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: مجلس به هیچ وجه افزایش حدود دو برابری قیمت بلیط هوایی اربعین را قبول ندارد و قطعا باید این نرخ و تمامی قیمت پروازهای هوایی مورد اصلاح قرار گیرد.

منبع: خانه ملت

قیمت بلیت پروازهای بغداد و نجف در ایام اربعین اعلام شد

اعتراض نمایندگان مجلس به بلیت 2 میلیون تومانی پروازهای عتبات عالیات

مخالفت سازمان هواپیمایی کشوری با مسدود کردن دسترسی مردم به سیستم‌های یکپارچه فروش اینترنتی بلیت

آزادسازی قیمت بلیت هواپیما در آینده نزدیک

افزایش بی ضابطه قیمت بلیت هواپیما / قیمت شناور فقط به سود ایرلاین ها است

قیمت بلیت هواپیما مهر ماه کاهش می یابد

راهکار وزارت راه و شهرسازی برای کاهش قیمت بلیت هواپیما / مشکلات اصلی صنعت حمل و نقل هوایی چیست؟

فیلترینگ سایتهای فروش بلیت هواپیما به در خواست معاون وزیر راه و شهرسازی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی