پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری آریزو 5

شرایط پیش فروش نقدی محصولات چری اعلام شد

مدیران خودرو طرح پیش فروش نقدی محصولات چری را اعلام کرده است. قیمت نهایی این خودرو مشخص نشده و در این شرایط فروش تنها میزان پیش پرداخت و سود مشارکت و انصراف معین شده است. در طرح پیش فروش اعلام شده آریزو  5TE  با 109 میلیون و 200 هزار تومان پیش پرداخت با موعد تحویل […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲ مهر ۱۳۹۷

مدیران خودرو طرح پیش فروش نقدی محصولات چری را اعلام کرده است. قیمت نهایی این خودرو مشخص نشده و در این شرایط فروش تنها میزان پیش پرداخت و سود مشارکت و انصراف معین شده است.

در طرح پیش فروش اعلام شده آریزو  5TE  با 109 میلیون و 200 هزار تومان پیش پرداخت با موعد تحویل 90 روزه پیش بینی شده است. سود مشارکت پیش بینی شده 13 و انصراف نیز 6 درصد تعیین شده  و مدل خودروهای تحویلی 97 خواهد بود. زمان صدور دعوتنامه 15 روز پیش از تحویل خودرو و قیمت نهایی نیز در زمان صدور دعوتنامه با احتساب سود مشارکت محاسبه خواهد شد.

در این طرح تیگو 5 IE نیز با پیش پرداخت 139 میلیون و 160 هزار ریال و تیگو 5IL نیز با پیش شرداخت 132 میلیون و 510 هزار ریال عرضه شده است.

در شرایط پیش فروش این بخشنامه، قیمت خودرو به قیمت روز غیرقطعی محاسبه می شود. در این روش ثبت نامی  امکان صلح وجود ندارد و ثبت نام تنها از طریق رنگ های فعال ( سفید و مشکی) در سیستم فروش امکانپذیر است.  گفتنی است که شرایط ثبت نام   با موعد تحویل 210 روزه با پیش پرداخت کمتر نیز امکانپذیر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو اعلام شد

قیمت جدید چری تیگو 5 اعلام شد

آزمون محصول جدید چری در گرمای اهواز/ تست درایو چری آریزو 6 در شرایط مختلف آب و هوایی

زنگ خطر چری آریزو ۶ برای رقبای مدعی

مقایسه چری تیگو7 و زوتی کوپا توربو / پرچمداران چینی در بازار ایران

با اعلام طرح پیش فروش خودرو در روزهای آینده، بازار رنگ رکود گرفت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی