پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات مدیران خودرو-ام وی ام

مدیران خودرو شرایط پیش فروش نقدی محصولات ام وی ام را اعلام کرد

مدیران خودرو که به تازگی با توجه به افزایش قیمت ارز نیمایی اختصاص یافته برای تامین قطعات خودرو، قیمت محصولات خود را افزایش داده است، شرایط پیش فروش نقدی خودروهای ام وی ام را اعلام کرد. در طرح پیش فروش اعلامی از سوی مدیران خودرو، خریدMVM 315 H SPORT EXELLENT  با پیش پرداخت 53 میلیون […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲ مهر ۱۳۹۷

مدیران خودرو که به تازگی با توجه به افزایش قیمت ارز نیمایی اختصاص یافته برای تامین قطعات خودرو، قیمت محصولات خود را افزایش داده است، شرایط پیش فروش نقدی خودروهای ام وی ام را اعلام کرد.

در طرح پیش فروش اعلامی از سوی مدیران خودرو، خریدMVM 315 H SPORT EXELLENT  با پیش پرداخت 53 میلیون و 160 هزار ریال و موعد تحویل 90 روزه امکانپذیر خواهد  بود. در این طرح سود مشارکت 13 درصد و انصراف 6 درصد پیش بینی شده است و مبلغ نیز در زمان صدور دعوتنامه پس از کسرسود مشارکت محاسبه خواهد شد. زمان صدور دعوتنامه نیز 15 روز پیش از تحویل خودرو خواهد بود.

پیش پرداخت MVM X33 نیز 89 میلیون و 520 هزار تومان پیش بینی شده و پیش پرداخت های تعیین شده برای MVM X22 نیز متنوع خواهد بود به طوری که برای مدل اکسلنت اسپرت دنده ای این خودرو پیش پرداختی معادل 77 میلیون و 280 هزار ریال، مدل LUXURY  دنده ای 74 میلیون و 160 هزار ریال، مدل اکسلنت اسپرت اتومات نیز 68 میلیون و 520 هزار ریال و مدل دنده ای LUXURY نیز 65 میلیون و 460 هزار ریال پیش بینی شده است.

برای آگاهی از جزئیات بیشتر این طرح اینجا کلیک کنید.

 

شرایط پیش فروش نقدی محصولات چری اعلام شد

شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو اعلام شد

قیمت جدید چری تیگو 5 اعلام شد

آزمون محصول جدید چری در گرمای اهواز/ تست درایو چری آریزو 6 در شرایط مختلف آب و هوایی

زنگ خطر چری آریزو ۶ برای رقبای مدعی

مقایسه چری تیگو7 و زوتی کوپا توربو / پرچمداران چینی در بازار ایران

با اعلام طرح پیش فروش خودرو در روزهای آینده، بازار رنگ رکود گرفت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی