پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تانک X شاسی بلند غول پیکر رضوانی (4)

تانک X، شاسی بلند غول پیکر رضوانی موتورز

کمپانی رضوانی یک خودروساز ایرانی-آمریکایی واقع ایرواین کالیفرنیاست که به ساخت خودروهای اسپرت و شاسی بلند مشغول است. اکنون جدیدترین شاسی بلند این کمپانی، با ظاهری عجیب و غریب معرفی شده است که جذابیت های زیادی دارد. از بدنه و شیشه های ضد گلوله گرفته تا موتور 707 اسب بخاری. بدون شک جیپ ترک هاوک […]

ارشیا
سه شنبه - ۳ مهر ۱۳۹۷

کمپانی رضوانی یک خودروساز ایرانی-آمریکایی واقع ایرواین کالیفرنیاست که به ساخت خودروهای اسپرت و شاسی بلند مشغول است. اکنون جدیدترین شاسی بلند این کمپانی، با ظاهری عجیب و غریب معرفی شده است که جذابیت های زیادی دارد. از بدنه و شیشه های ضد گلوله گرفته تا موتور 707 اسب بخاری.

تانک X شاسی بلند غول پیکر رضوانی (7)

بدون شک جیپ ترک هاوک با 707 اسب بخار قدرت را می توان به عنوان یکی از جذاب ترین SUV های موجود در بازار جهانی معرفی کرد. حال اگر قدرت موتور 6.2 لیتری سوپرشارژ با 707 اسب بخار و زیر بندی مخصوص آفرود و بدنه ضد گلوله را با هم ترکیب کنیم، نتیجه کار شاسی بلند غول پیکر رضوانی با نام تانک X خواهد بود. این خودرو از پکیج مخصوص آفرود شامل اکسل مخصوص Dynatrac ProRock XD60/80 axle می شود که برای مسیرهای صعب العبور ساخته شده اند.

تانک X شاسی بلند غول پیکر رضوانی (9)

کمک فنرهای 2.5 اینچی مارک FOX هم از دیگر نکات قابل توجه این خودرو است. در این میان لاستیک های 37 اینچی تانک X هم در زیر خودرو خودنمایی می کنند. در داخل کابین، تودوزی قرمز رنگ خودرو بسیار چشم نواز است. چرم صندلی با دست دوخته شده و از برآمدگی های خاصی، برای راحتی بیشتر برخوردار است.

تانک X شاسی بلند غول پیکر رضوانی (10)

یک صفحه نمایش 7.9 اینچی هم در کنسول قرار گرفته تا خودرو ظاهر جذاب تری داشته باشد. به گفته کمپانی رضوانی، قیمت در نظر گرفته شده برای تانک X، 259 هزار دلار است.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی