پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تانکر سوخت

پرداخت خسارت به تانکرهای حمل سوخت آسیب دیده

­­ مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران گفت: خسارت تانکرهای حمل سوخت که در حین عملیات انتقال سوخت در کشور دچار آسیب می شوند پرداخت می شود. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ سیدمحمدرضا موسوی خواه با قدردانی از رانندگان نفتکش های جاده ای که برای تامین و توزیع به موقع سوخت […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۴ مهر ۱۳۹۷

­­ مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران گفت: خسارت تانکرهای حمل سوخت که در حین عملیات انتقال سوخت در کشور دچار آسیب می شوند پرداخت می شود.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

سیدمحمدرضا موسوی خواه با قدردانی از رانندگان نفتکش های جاده ای که برای تامین و توزیع به موقع سوخت در کشور شبانه روزی و خالصانه تلاش می کنند، گفت: متاسفانه در برخی موارد شاهد آسیب رساندن و حمله افراد شرور به تانکرهای حمل سوخت در جاده ها هستیم، شرکت ملی پخش در این زمینه تمهیداتی اندیشیده و چنانچه تانکر حمل سوخت دچار آسیب شود، خسارت آن پرداخت می شود.

وی تاکید کرد: در خردادماه امسال نیز چنین اقدامی توسط شرکت ملی پخش انجام و به رانندگان آسیب دیده در جاده ها خسارت پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش از رسیدگی لحظه ای و پیگیری های مستمر همکاران خود در سراسر کشور برای تامین و توزیع خبر داد و گفت: همکارانم در طول شبانه روزی برای تامین و‌ توزیع پایدار و‌ مستمر سوخت ‌رفاه حال مردم تلاش می کنند و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

موسوی خواه با قدردانی از این تلاش ها تاکید کرد: ان شاءالله با همراهی خوب مردم و‌ رانندگان زحمتکش نفتکش های جاده ای، دشمنان، از رسیدن به اهداف شوم شان در برنامه ریزی برای برهم زدن نظم تامین پایدار سوخت باز می مانند.

 

انفجار تانکر سوختی در اتوبان قزوین-رشت

چراغ سبز افزایش ۲۰ درصدی کرایه حمل تانکر‌های سوخت

تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر مشتقات نفتی 21 کشته بر جای گذاشت

کشف سه هزار لیتر سوخت قاچاق در گنبد کاووس

تصادف مرگبار تانکر و اتوبوس در سنندج/ کشته شدن 13 نفر از هموطنان، کردستان را عزادار کرد

ریزش کوه در جاده هراز و ترافیک 10 کیلومتری

تصادف ساختگی پیگرد قانونی دارد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی