پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قرارداد هواپیمایی

آغاز تحقیق و تفحص مجلس از قرادادهای هواپیمایی وزارت راه و شهرسازی

کمیسیون عمران مجلس طرح تحقیق و تفحص از قراردادهای وزارت راه و شهرسازی با شرکت های هواپیمایی بوئینگ،ایرباس و ای تی آر را آغاز کرده است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از آغاز طرح تحقیق و تفحص از قرارداد وزارت راه درباره نحوه خرید هواپیماهای بوئینگ، ایرباس […]

هادی سیانکی
شنبه - ۷ مهر ۱۳۹۷

کمیسیون عمران مجلس طرح تحقیق و تفحص از قراردادهای وزارت راه و شهرسازی با شرکت های هواپیمایی بوئینگ،ایرباس و ای تی آر را آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از آغاز طرح تحقیق و تفحص از قرارداد وزارت راه درباره نحوه خرید هواپیماهای بوئینگ، ایرباس و ای.تی.آر خبر داد و گفت: این طرح هم اکنون با دستور هیأت رئیسه مجلس در کمیسیون عمران در حال رسیدگی است.

رضایی کوچی ادامه داد: در این طرح تحقیق و تفحص قرار است که چگونگی انعقاد قرارداد، نحوه تحویل هواپیماها، نحوه پرداخت هزینه خرید و نحوه پرداخت خسارت در صورت بدعهدی طرح فروشنده مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به کناره گیری شرکت های بوئینگ، ایرباس و ای.تی.آر از اجرای قرارداد و تحویل هواپیماها، باید مشخص شود که این شرکت ها چه تعهداتی داشته اند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: پس از بررسی های انجام شده درباره قرارداد وزارت راه درباره نحوه خرید هواپیماهای بوئینگ، ایرباس و ای.تی.آر، گزارش نهایی کمیسیون برای رسیدگی بیشتر به هیأت رئیسه مجلس و صحن علنی داده خواهد شد.

امضاء قرارداد میان ایران و بوئینگ برای خرید 60 فروند هواپیما

ایران از شرکت هواپیماسازی ای تی آر شکایت می کند

تحویل 3 فروند هواپیما ایرباس جدید تا پایان سال جاری

ایمن ترین ایرلاین های جهان را بشناسید/ 2017 ایمن ترین سال تاریخ هواپیمایی

اضافه شدن 2 فروند هواپیما جدید به ناوگان هوایی کشور

ورود هواپیماهای ATR به ناوگان هوایی کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی