پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برخورد با توقف غیرمجاز در مقابل مدارس

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: با توقف غیرمجاز خودروهای در مقابل مدارس  که منجر به انسداد مسیر می شود برخود خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ سرهنگ محمد رازقی دراین‌باره گفت: هفته دوم مهر آغاز شد، اما متاسفانه شاهد آن هستیم که هنوز برخی از سرویس‌های […]

هادی سیانکی
شنبه - ۷ مهر ۱۳۹۷

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: با توقف غیرمجاز خودروهای در مقابل مدارس  که منجر به انسداد مسیر می شود برخود خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

سرهنگ محمد رازقی دراین‌باره گفت: هفته دوم مهر آغاز شد، اما متاسفانه شاهد آن هستیم که هنوز برخی از سرویس‌های مدارس فعال نشده‌اند و به همین دلیل نیز والدین با خودروی شخصی فرزندانشان را به مدرسه می‌رسانند.

وی با بیان اینکه توقف غیرمجاز و به صورت دوبله یا روی خط‌کشی عابرپیاده سبب انسداد مسیر و ترافیک می‌شود، گفت: رانندگان باید از پارک دوبله و توقف غیرمجاز جلوی مدارس خودداری کنند، چراکه در غیراینصورت ماموران پلیس راهور ناگزیر به برخورد با تخلف هستند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه خانواده‌ها برای انتقال فرزندان خود به مدارس نباید در مقابل مدارس تجمع کنند، گفت: اگر والدین قصد دارند با خودروی شخصی فرزندانشان را به مدرسه ببرند، باید خودرو را در محلی مجاز پارک کرده و سپس ادامه مسیر دهند تا موجب بی‌انضباطی ترافیکی نشود.

آغاز طرح تشدید برخورد با تخلفات توقف خودرو

راه حل پلیس راهور برای کاهش ترافیک ناشی از تصادفات / الزام انتقال خودروهای خسارت دیده به سمت راست

اعمال قانون سرویس های مدارس با ظرفیت غیرمجاز

ایا ایده ممنوعیت ورود خودروهای فاقد معاینه فنی به تهران اجرا می شود؟

ناکارآمدی معاینه فنی در کاهش آلودگی هوای پائیتخت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی