پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایساکو

برگزاری آزمون الکترونیکی پرسنل نمایندگی‌های ایران خودرو توسط ایساکو

به گزارش جوان خودرو ،این آزمون به عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین امتحان مهارت‌سنجی در حوزه خدمات پس از فروش در سطح کشور، طی دو مرحله در روزهای ۱۱ و ۱۲ مهر به صورت الکترونیکی اجرا شد و در روزهای ۱۸ و ۱۹ مهر ماه نیز به شکل کتبی و حضوری برگزار خواهد شد.  در آزمون […]

امید آذرزمانی
یکشنبه - ۱۵ مهر ۱۳۹۷

به گزارش جوان خودرو ،این آزمون به عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین امتحان مهارت‌سنجی در حوزه خدمات پس از فروش در سطح کشور، طی دو مرحله در روزهای ۱۱ و ۱۲ مهر به صورت الکترونیکی اجرا شد و در روزهای ۱۸ و ۱۹ مهر ماه نیز به شکل کتبی و حضوری برگزار خواهد شد.

 در آزمون الکترونیکی مدیران خدمات پس از فروش، مسئولین امور مشتریان، مسئولین انبار و کارشناسان پذیرشِ شاغل در نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور، به رقابت با هم‌قطاران خود پرداختند. در بخش کتبی نیز استادکاران فنی (مکانیک، برق‌کار، جلوبندی‌‌کار و گازسوزکار) شرکت خواهند داشت.

  برای شرکت در این آزمون، شرکت کنندگان، از طریق مراجعه به سایت آموزش الکترونیکی مدیریت آموزش فنی ایساکو www.isacoelearning.ir، در تاریخ و زمانِ تعیین شده و در نوبت‌های متفاوت برای هر یک از ۴ شغل مورد نظر، به سوالات فنی و تخصصی، به‌صورت الکترونیکی پاسخ دادند.

 از مزایای برگزاری این آزمون‌ها تحقق اهداف گروه صنعتی ایران‌خودرو در خصوص به‌روزآوری دانش تخصصی نیروی انسانی و تقویت فرهنگ یادگیری است. همچنین برگزاری الکترونیکی دوره‌ها و آزمون‌ها کاهش قابل توجه زمان و هزینه‌های آموزش و آزمون را در پی دارد.

 بنابراین گزارش، نتایج این آزمون‌ها بر امتیاز خبرگی افرادِ شرکت کننده، تاثیر مستقیم داشته و هدفِ کلی از برنامه‌ریزی و اجرای این آزمون‌ها علاوه «ارتقاء هر چه بیشتر سطح دانش فنی و تخصصی و افزایش مهارت پرسنل»، ارائه خدمات استاندارد و مناسب به مشتریان شرکت ایران خودرو و افزایش رضایت ایشان از خدمات پس از فروش است.

 گفتنی است این آزمون از سال ۱۳۸۷ در شرکت ایساکو برگزار شده و طی آن دانش پرسنل نمایندگی‌ها در دو حوزه فنی و غیر فنی در یک آزمون مورد پایش و بررسی قرار گرفته است، اما از سال گذشته همگام با فراگیر شدن سیستم‌های آموزش و آزمون مجازی، این آزمون به دو صورت الکترونیک و کتبی برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی